PracaGrupypl.praca.dyskusje › Instruktor w Tele Pizzy

  • 1. Data: 2003-07-31 19:52:32
    Temat: Instruktor w Tele Pizzy
    Od: "Janusz Kesik" <j...@N...gazeta.pl>

    Wie ktoś z Was jak mniej więcej wygląda ta praca?
    Jakich zarobków można się spodziewać?

    Janusz Kęsik
    j...@g...pl

  • 2. Data: 2003-07-31 19:56:40
    Temat: Re: Instruktor w Tele Pizzy [OT]
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Janusz Kesik" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bgbs1v$meq$1@inews.gazeta.pl...
    > Wie ktoś z Was jak mniej więcej wygląda ta praca?

    mi sie skojarzylo z podchodzeniem do klientow i wyjasnianiem w ktorej rece
    widelec a w ktorej noz, oraz gdzie kladzie sie serwetke...ale to pewno nie o
    to chodzi.....

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##

  • 3. Data: 2003-08-01 05:57:02
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > widelec a w ktorej noz, oraz gdzie kladzie sie serwetke...ale to pewno nie

    ale niewiel sie pomyliles...trzeba podchodzic do "wykwalifikowanych"
    pracownikow i wyjasniac jak sobie paluszka nie obciac albo nie upiec...
    kalkulator obslugiwac, nie wspomne o kasie fiskalnej bo to juz temat dla
    wybranca

    sorki,ale mam taki lokal na "oku" w wawie gdzie IQ obslugi jest jednocyfrowe