PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o przedluzanie umowy

  • 1. Data: 2003-07-31 12:07:57
    Temat: Pytanie o przedluzanie umowy
    Od: "Kociam" <p...@g...pl>

    Witam, mam pytanie,

    Jezeli w tej chwili pracownik ma umowe na czas okreslony (rok) i w dniu jej
    zakonczenia pracodawca nie wzywa na rozmowe, ani na zadne podpisywanie
    kolejnej umowy to co?

    Czy dalej pracuje na poprzednich warunkach i umowa jest na czas okreslony
    (rok)? Czy jest na czas nieokreslony??? Jak to jest?

    --

    Kociam
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 2. Data: 2003-07-31 12:14:10
    Temat: Re: Pytanie o przedluzanie umowy
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Kociam <p...@g...pl> napisał(a):

    > Czy dalej pracuje na poprzednich warunkach i umowa jest na czas okreslony
    > (rok)? Czy jest na czas nieokreslony??? Jak to jest?

    Mi sie wydaje ze w ogole nie pracuje :((

    ki

    Ps. Milo Cie tu widziec chociaz dawno juz na pyrymyry nie zagladalem. Ale na
    pewno i tak mnie nie kojarzysz bo ja glownie czytalem :)

  • 3. Data: 2003-07-31 12:23:52
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Kociam" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy dalej pracuje na poprzednich warunkach i umowa jest na czas okreslony
    > (rok)? Czy jest na czas nieokreslony??? Jak to jest?

    W ogole nie ma umowy.
    I jesli przyszedles tego dnia do pracy to mozesz isc co najwyzej do kadr po
    nowa umowe, a jesli jej nie dostaniesz to po swiadectwo pracy.
    w kazdym razie pierwsze kroki do kadr.

    m.

  • 4. Data: 2003-07-31 17:06:49
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 31 Jul 2003 14:07:57 +0200, "Kociam"

    >Czy dalej pracuje na poprzednich warunkach i umowa jest na czas okreslony
    >(rok)? Czy jest na czas nieokreslony??? Jak to jest?

    Nijak. Następnego dnia może nie pozwolić pracować i wystarczy. Trzeba
    wcześniej porozmawiać.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-07-31 17:42:39
    Od: "Daisy" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kociam" <p...@g...pl>

    > Czy dalej pracuje na poprzednich warunkach i umowa jest na czas okreslony
    > (rok)? Czy jest na czas nieokreslony??? Jak to jest?

    Byłaby na czas nieokreślony gdyby była trzecią z rzędu podpisaną
    w tym miejscu umową, a przerwy między kolejnymi umowami
    krótsze niż miesiąc.

    D.

  • 6. Data: 2003-07-31 18:19:15
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-07-31 19:42:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Daisy* skreślił te oto słowa:

    > Byłaby na czas nieokreślony gdyby była trzecią z rzędu podpisaną
    > w tym miejscu umową, a przerwy między kolejnymi umowami
    > krótsze niż miesiąc.

    To juz nieaktualne info, kodeks pracy sie nieco zmienił.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102

  • 7. Data: 2003-07-31 18:59:42
    Od: "Daisy" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl>

    > To juz nieaktualne info, kodeks pracy sie nieco zmienił.

    No fakt, przepis zawieszony do czasu wejścia do UE.

    D.

  • 8. Data: 2003-08-01 09:20:46
    Od: "Niuniuś" <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy dalej pracuje na poprzednich warunkach i umowa jest na czas okreslony
    > (rok)? Czy jest na czas nieokreslony??? Jak to jest?

    powienieś otrzymać informacje od swojego przełożonego, bąź z kadr jaką mają
    dla ciebie następna propozycję tzn czy zostajesz i na jakich zasadach czy
    wylatujesz

    pozdrawiam
    digitka