PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to jest ??

  • 11. Data: 2004-02-20 08:41:04
    Temat: Re: jak to jest ??
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "flowher" <k...@f...math.put.poznan.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.02.19.19.13.34.518900@fanthom.math.put
    .poznan.pl...
    > Powidzcie mi jak to jest, ze facet po studiach z kilkuletnim
    > doswiadczeniem na stanowiskach kierowniczych, ze skonczonymi studiami:
    > - Marketing i Zarzadzanie na Politechnice Poznanskiej
    > - MBA
    > - roczne studium z Psychologi
    >
    > nie moze znalezc sobie w tym pierd... kraju pracy ?

    Czesc !

    Nie wiem czyto Ciebie rowniez dotyczy ale...
    Jakis czas temu wysluchiwalem zale mojej kolezanki po SGH, ze juz ponad rok
    szuka pracy i nic nie moze znalezc. Probowalem jej jakos doradzac, bo sam
    jestem w podobnej sytuacji az w koncu doszedlem do sedna sprawy. Okazalo
    sie, ze miala calkiem sporo ofert pracy, ale nie odpowiadalo jej
    wynagrodzenie. Powiedziala, ze proponowanie absolwentowi SGH wynagrodzenia
    ponizej 5.000,00 PLN jest czyms uwalaczajacym jej godnosci, a 3.000,00 PLN
    to ona zarabiala na dorywczych pracach bedac jeszcze studentka.
    Moze Twoja sytuacja jest podobna. W koncu ci z MBA cenia sie wyzej niz nawet
    CI po SGH.

    Pozdrawiam

    Ender

    P. S. Ja - wyksztalcenie Podyplomowe (Rachunkowosc i Podatki po UW) bez
    pracy za nawet 824,00 PLN od ponad roku.

  • 12. Data: 2004-02-20 09:21:57
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "flowher" <k...@f...math.put.poznan.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.02.20.10.16.09.220338@fanthom.math.put
    .poznan.pl...
    > ja nie mowie ze on stoi na rozdrozu. wrecz przeciwnie bo head hunters
    > zglaszaja sie do niego bardzo czesto. tylko z praca za jakies smieszne
    > 6-7000.
    > btw: nie powiedzialem ze nikt go nie chce -
    > to juz by bylo zupelnie bezsensu. takie wyksztalcenie nawet w tym kraju
    > gwarantuje prace - tylko chodzi o godziwe zarobki

    No jakbym przeczytal w myslach - czytaj wczesniejszego mojego posta nizej.

    E.

  • 13. Data: 2004-02-20 09:47:07
    Od: "Lord_Bestia" <l...@o...pl>

    [...]
    > -telefon bez ograniczeń,słóżbowy
    > -dobra fura,słóżbowa
    [...]

    ....proponuję żebyś ze swojego dyplomu magisterskiego ugotowała zupę...

    --
    Pozdrawiam,

    L e s z e k
    ---
    odpowiadajac USUN_TO z adresu
    remove USUN_TO if you want to reply

  • 14. Data: 2004-02-20 09:52:36
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    >tylko z praca za jakies smieszne 6-7000.

    >- tylko chodzi o godziwe zarobki

    Cały czas powtarzasz teksty, które świadcza o zupełnym niezrozumieniu rynku
    a podobno ten człowiek ma ekonomiczne wykształcenie.
    Co to znaczy godziwe? Kto lub co według ciebie powienien określać ile to
    będzie i kto powienien tyle właśnie zapewnić?
    Mam dobrą rade, abys nie powtarzal takich bredni wśród naprawde
    wykształconych ludzi bo cie wysmieją.

    andrzej

  • 15. Data: 2004-02-20 09:58:57
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Ender" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > P. S. Ja - wyksztalcenie Podyplomowe (Rachunkowosc i Podatki po UW) bez
    > pracy za nawet 824,00 PLN od ponad roku.

    i to jest sedno sprawy - zauwazyles chyba ze kolega napisał, że za śmieszna
    kwotę 6-7 tysięcy to nie opłaca mu się pracowac....
    powinien zrozumiec - ze są setki i tysiace majacych takie kwalifikacje jak
    on czy nawet lepsze, którzy zgodzą się na dużo niższe pensje (np.
    1500-3000).

    pozdr
    Krzysiek

  • 16. Data: 2004-02-20 09:59:53
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > będzie i kto powienien tyle właśnie zapewnić?
    > Mam dobrą rade, abys nie powtarzal takich bredni wśród naprawde

    Calkowicie sie zgadzam z Andrzejem. Elementarna wiedza z Ekonomii (pierwszy
    rok studiow - ekonomia ogolna) - prawo popytu i podazy w zakresie towarow. A
    takim towarem jest rowniez praca. Duza podaz niski popyt - niska cena za
    prace. Jak ktos sie nie dostosuje do niskiej cony wypada poza rynek.

    Pozdrawiam

    Ender

  • 17. Data: 2004-02-20 10:16:14
    Od: flowher <k...@f...math.put.poznan.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004 08:00:53 +0100, andrzej wrote:

> [...]

    ja nie mowie ze on stoi na rozdrozu. wrecz przeciwnie bo head hunters
    zglaszaja sie do niego bardzo czesto. tylko z praca za jakies smieszne
    Nie
    > Nie mozesz sie pogodzic, ze nikt takiego "pieknego" towaru nie chce
    pogodzic sie ?? ja mam to gdzies - jestem na 3-cim roku studiow, dostaje
    stypedium z twoich podatkow :) btw: nie powiedzialem ze nikt go nie chce -
    to juz by bylo zupelnie bezsensu. takie wyksztalcenie nawet w tym kraju
    gwarantuje prace - tylko chodzi o godziwe zarobki
    > Cieszy mnie, ze tacy absolwenci renomowanych uczelni wychodza na swiat,
    > bo to dzieki ich poziomowi rozumienia swiata ja zwiekszam moje przychody
    > co roku. A mam tylko mature.
    no to nie bardzo masz sie czym pochwalic.

  • 18. Data: 2004-02-20 11:49:33
    Od: "hrabia" <h...@g...pl>

> [...]
    > - MBA
    > - roczne studium z Psychologi
    > nie moze znalezc sobie w tym pierd... kraju pracy ?

    A na jakim konkrertnie stanowisku chcesz pracować? I jakie masz
    doświadczenie?

    Teraz każdy kończy po 3 fakultety, ale ja jako pracodawca wolałbym
    człowieka z jednym fakultetem, za to o nie wygórowanych ambicjach
    i z doświadczeniem.

    I po co to studium z psychologii? Może wykasuj je z CV a będziesz
    mieć lepsze powodzenie, bo tak to wygląda trochę na losowe zaliczanie
    kolejnych dziedzin.

    hr.

  • 19. Data: 2004-02-20 17:03:51
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

> [...]
    >
    > ja nie mowie ze on stoi na rozdrozu. wrecz przeciwnie bo head hunters
    > zglaszaja sie do niego bardzo czesto. tylko z praca za jakies smieszne

    Zaraz, zaraz, najpierwsw piszesz "nie moze znalezc sobie w tym pierd...
    kraju pracy ?", a potem "head hunters zglaszaja sie do niego bardzo czesto.
    tylko z praca za jakies smieszne 6-7000" o co tu chodzi?

  • 20. Data: 2004-02-20 19:47:48
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > bledy straszne jak na mgr'a, ale to nie przesadza ze szef jest
    merytorycznie
    > lepszy...

    Rola szefa nie jest bycie merytorycznie lepszym, tylko bycie tak, zeby sie
    firma przed klientami nie musiala wstydzic.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!