PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak sie placi za niedziele?

  • 1. Data: 2004-03-30 19:40:21
    Temat: jak sie placi za niedziele?
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    jaka dniowke powininien dostawac pracownik za prace w niedziele w tzw.
    czterobrygadowce ( tzn. jaki procent zwyklej dniowki)

  • 2. Data: 2004-03-30 22:18:42
    Temat: Re: jak sie placi za niedziele?
    Od: "Kina" <k...@i...pl>

    > jaka dniowke powininien dostawac pracownik za prace w niedziele w tzw.
    > czterobrygadowce ( tzn. jaki procent zwyklej dniowki)

    Z tego co wiem, to system pracy w czterobrygadowce nie obejmuje
    dodatkow za prace w niedziele.
    Chodzi o to, ze w takim systemie masz ustalony grafik
    i z reguły za niedziele ma sie jakis dzien wolny w tygodniu.
    Jesli nie byla by to czterobrygadowka to wedlug
    kodeksu pracy nalezy sie dodatkowo 100% zwyklej dniowki.

    pozdrawiam
    Kina

  • 3. Data: 2004-03-31 11:04:35
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    dzieki za odpowiedz.

    swoja droga to mozna sie wku...wic ze trzea robic soboty,niedziele i swieta
    za to zeby miec sobie wolne dwa dni w tygodniu ( zamiast weekendu)

  • 4. Data: 2004-03-31 11:23:32
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik LuK napisał:

    > swoja droga to mozna sie wku...wic ze trzea robic soboty,niedziele i swieta
    > za to zeby miec sobie wolne dwa dni w tygodniu ( zamiast weekendu)

    zawsze mozesz zmienic prace

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 5. Data: 2004-03-31 16:29:08
    Od: "Kina" <k...@i...pl>

    > dzieki za odpowiedz.

    bardzo prosze :-)

    > swoja droga to mozna sie wku...wic ze trzea robic soboty,niedziele i
    swieta
    > za to zeby miec sobie wolne dwa dni w tygodniu ( zamiast weekendu)

    a i owszem.... nie jest to bardzo ciekawy system - ale co zrobić...
    pozdrawiam
    Kina

  • 6. Data: 2004-03-31 20:50:12
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > zawsze mozesz zmienic prace

    zawsze to mozna rzucic prace i nic nie robic :)