PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    From: Przemysław <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Date: Fri, 07 Jul 2006 09:48:09 +0200

    k...@p...onet.pl napisał(a):
    > Przyznam, ze ostatnio sam sie zastanawialem nad taka sytuacja,
    > bo wyslalem kilka aplikacji w bardzo rózne miejsca Polski.
    >
    > Jesli mialbym jechac setki kilometrów, popisywac sie wiedza, a potem
    > dowiedziec sie,
    > ze moga zaoferowac mi ok 1000zl, to troche mi sie to nie kalkuluje.
    >
    > Nie wiem dlaczego tak rzadko w polskich ogloszeniach pracy
    > zawarte sa informacje na temat potencjalnych zarobków
    > (chociaz moge sie domyslac).

    dla czego nie ma w ogloszeniach bo chyba w wiekszosci szukaja jeleni
    mi ostatnio zaproponowano prace w poznaniu i na poczatek powiedzial ze
    moze dac 1200 dla mnie to nie sa pieniadze i wiazalo by sie to z
    przeprwadzka no ale to by bylo na poczatek przez 3miesiace to jeszcze
    bym mogl przezyc no ale jak bym mial zarabiac tyle to bym podziekowal
    narazie sie zastanawiam bo na poczatku bym musial wynajac z kims pokuj
    lub sam niektorzy maja duze wymagania co do pracownikow a malo oferuja