PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
  • Data: 2006-07-07 11:33:27
    Temat: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Wszyscy się zrypali? Interesujaca teza, dużo mówi o autorze...

    miało być Cię tylko wyszło inaczej. Sądzę, że inteligentni się domyślili.

    > Może, ale nie tobie to oceniać, synku. Nie chcesz - nie pisz, nie
    > czytaj, spadaj.

    wprost przeciwnie. Nie Tobie mnie wyrzucać. Otóż sobie popiszę, bo mam
    taki kaprys. Nie sądzę, żebym był Twoim synkiem (to tak BTW)

    > Nieprawda! Ostatnio zaczął na nią pisać także niejaki "crazy bejbi", to
    > nowy gatunek niedouka w zakresie prawa pracy.

    uuu nie wiedziałem, że na tą grupę piszą sami fachowcy od prawa pracy.
    Nazywanie kogoś nieukiem jest niegrzeczne - w szkole Cię nie uczyli ?
    Szczególnie, jak się nie przedstawia i nic o sobie nie mówi.
    W sumie masz dobre wyniki w drażeniu innych. Niestety - rozczaruję Cię -
    nie będzie kolejnego wątku OT.

    Wojtek