PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
  • Data: 2006-07-07 09:33:08
    Temat: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Od: "Tem P." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    homereska napisał(a):
    > zadzwonilem wczoraj do pewnej dziewczyny "zainteresowanej"
    > ogloszeniem jakie umiescila firma w której pracuje w jednym
    > wortali internetowych....:

    Czytając Twojego newsa od razu przypomniała mi się "rozmowa
    kwalifikacyjna" mojej dziewczyny, która jedno z ogłoszeń znalazła
    ogłoszenie w internecie. W ogłoszeniu podana była stawka 7-8 zł na
    godzinę, a po przejechaniu pół miasta i pojawieniu się na rozmowie,
    okazało się, że to szacunkowa wartość, którą można uzyskać obskakując w
    ciągu godziny 20 firm, które dodatkowo potwierdzą nam fakt, że byliśmy u
    nich pieczątką. Zero podstawy, same prowizje. Za niewykonanie
    tygodniowej normy były kary rzędu 400 zł. :)))

    Dziwi mnie, że piszesz o "chamskim zachowaniu" tej dziewczyny, która
    przecież w normalny, choć może nie super delikatny sposób, chciała
    dowiedzieć się czegoś więcej już na tym etapie rekrutacji, by uniknąć
    żałosnej rozmowy na temat żałosnej oferty.

    Dodam, że znam przebieg procesów rekrutacyjnych, bo kilka razy
    poszukiwałem osób do pracy w firmie, w której pracuję i uważam, że
    każdego aplikanta należy traktować jak równego partnera, któremu należy
    wyjaśnić wszelkie wątpliwości, a nie oczekiwać od niego, że będzie nas
    traktował jak swego zbawcę.

    Pozdrawiam
    Mirek