PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    From: "RT" <r...@W...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Date: Thu, 6 Jul 2006 23:56:01 +0200

    >i zdrugiej strony - osoba, która od razu tak podejrzewa to albo jakis
    >pesymistyczny nieudacznik albo len, ktory szuka cieplego etatu, gdzie
    >bedzie mógł kraść kredę i atrament ;) i tak pętla się zamyka

    Kilka razy stracilem juz czas i ochote przez osoby ktore najpierw, w
    rozmowie w 4 oczy
    mowily o handlowaniu artykulami biurowymi po czym okazywalo sie na
    kilkugodzinnym szkoleniu
    ze jest to akwizycja perfum/map i innego badziewia. Najwygodniej jest dla
    obu stron abys przedstawil
    jasne warunki na samym poczatku, chyba ze rzeczywiscie nie masz co robic a
    czasu masz pod dostatkiem.

    >no straszne!!!! korona z głowy spadnie? ja na rozmowy w sprawie pracy
    >jezdzilem 60km. zawsze bylem otwarty i chetny jak ktos sie odezwal
    >jednak odpowiadalem na ogloszenia, ktore rzeczywiscie mnie interesowaly
    >a nie "jak leci" - a tak robi chyba z 80% ludzi, ktorych CV
    >otrzymałem. dzieki temu bylem na kilku rozmowach w zyciu, z czego
    >kazdorazowo najpóźniej trzecia z kolei kończyła się pracą.

    Sam pisales w innym poscie ze praca ktora oferujesz nie jest zbyt ambitna,
    wiec jezdzenie
    60km odpada. Co do korony to nie rozumiesz faktu ze osoba szukajaca pracy
    moze juz gdzies
    pracowac, nie ma czasu zeby jezdzic gdziekolwiek i dowiadywac sie ze
    wynagrodzenie bedzie
    nizsze od tego ktore aktualnie otrzymuje. Jeslibys sprecyzowal swoje
    ogloszenie to napewno
    naplynelo by do Ciebie mniej podan, za to pisalyby osoby ktorym calkowicie
    odpowiadaja
    twoje warunki.

    Pozdrawiam

    RT