PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
  • Data: 2006-07-06 21:50:52
    Temat: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e8k00u$n7t$1@atlantis.news.tpi.pl crazy bejbi
    <t...@n...ma.pl> pisze:

    > chcesz pomóc potencjalnym szukającym pracy a jak na razie to wszyscy się
    > zrypali
    Wszyscy się zrypali? Interesujaca teza, dużo mówi o autorze...

    > znajdzie się wolu takich, co stwierdzą, że powienieś dać z 5 razy więcej).
    Fajna fantasmagoria. Leczysz to jakoś? Lecz chłopie, nie trać nadziei...

    > Dziwna ta grupa jest.
    Może, ale nie tobie to oceniać, synku. Nie chcesz - nie pisz, nie czytaj,
    spadaj.

    > Mam wrażenie, że pisza na nią sami niewyżyci goście
    Nieprawda! Ostatnio zaczął na nią pisać także niejaki "crazy bejbi", to nowy
    gatunek niedouka w zakresie prawa pracy.

    --
    Jotte