PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak niepełnosprawny ma pracować ????!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2004-08-06 15:33:20
    Temat: jak niepełnosprawny ma pracować ????!!!!!!!!!!!
    Od: m...@p...onet.pl

    jestem inwalidką I grupy no i tu zaczyna sie problem bo nigdzie dla takich jak
    my nie ma pracy są ewentualnie jakieś takei pice na wode w stylu chałpnictwo
    gdzie później nie przychodzą odbirać towaru lub przez internet gdzie trzeba coś
    dać żeby i tak nic nie dostać Ja mam 22 i jeszcze nie uwazam żebym nie mogła
    nic dorobić bo są przecież zakłady chronione a no właśnie chyba już nie długo
    one bedą bo jakieś barany do unii nas dostosowują no i gdzie ja mam iść????
    ciekawe czy ktoś z was wie gdzie można znaleźć prace w zakładzie chronionym lub
    co dalej należy robić moze juz trumienke mam szykować czy co bo nie mam pojęcia
    co dalej.

  • 2. Data: 2004-08-06 16:00:21
    Temat: Re: jak niepełnosprawny ma pracować ????!!!!!!!!!!!
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    chronionym lub
    > co dalej należy robić moze juz trumienke mam szykować czy co bo nie mam

    Wszystko ok.
    Mam kilku kumpli z pierwsza grupa i co ? Ano pracuja.
    Popelniasz podstaowy blad, jaki popelnia wielu inwalidow szukajacych pracy.
    Zaczynaj zawsze od tego CO UMIESZ a nie od tego ze jestes inwalidka. To
    zmienia cala wypowiedz.
    Nie piszesz gdzie szukasz tej pracy (wiec nikt ci nic konkretnego nie
    podpowie) i nie piszesz co umiesz lub chcesz robic (i tu tez nikt ci nic nie
    powie).

    Tomek

  • 3. Data: 2004-08-06 18:20:50
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > co dalej należy robić moze juz trumienke mam szykować czy co bo nie mam
    pojęcia
    > co dalej.

    Nie napisalas najwazniejszego, co potrafisz dobrze robic? Moze wtedy
    bedziemy mogli wspolnie pomyslec jak to zastosowac.

    FMT

  • 4. Data: 2004-08-06 21:40:04
    Od: m...@p...onet.pl

    > pojęcia
    >
    > Nie napisalas najwazniejszego, co potrafisz dobrze robic? Moze wtedy
    > bedziemy mogli wspolnie pomyslec jak to zastosowac.
    >
    > FMT

    Potrafie wiele rzeczy, znam obsluge komputera, jednak nie chce pracowac jako
    telemarketer bo już kiedyś próbowałam i jakoś mi te wszystkie rozmowy nie
    wychodzą mam wykształcenie średnie ale bez matury, ponieważ mam I grupę nie
    mogę pracować na cały eteta jestem sprawna ruchowo i moge robić wiele.
    Pracowałam tylko w sklepie jakiś rok temu ale tam jest straszna robota pozatym
    robiłam przy chłodziarce i złąpałam anginę, na którą wydałam praktycznie całe
    zarobione pieniądza (i tak się włańsie nie opłaca pracować w sklepi), a
    praktycznie mogę robić wszystko.

  • 5. Data: 2004-08-06 22:15:43
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 6 Aug 2004 17:33:20 +0200, <m...@p...onet.pl> napisał:

    > jestem inwalidką I grupy no i tu zaczyna sie problem bo nigdzie dla
    > takich jak
    > my nie ma pracy

    W prasie widze duzo ogloszen, gdzie kryterium jest posiadanie grupy
    inwalidzkiej. Z tym, ze nie wiem, jak faktycznie ma sie to do twoich
    konkretnie umiejetnosci.
    Na teleprace i prace chalupnicze chyba nie ma co liczyc - tu nieinwalidzi
    poluja na te ogloszenia i sa rolowani w.....
    wspolczuje, sam mam problemy z dostaniem pracy.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2004-08-08 20:33:04
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:

    > robiłam przy chłodziarce i złąpałam anginę, na którą wydałam praktycznie całe
    > zarobione pieniądza (i tak się włańsie nie opłaca pracować w sklepi), a
    > praktycznie mogę robić wszystko.

    Przepraszam, ale w ten sposob nie znajdziesz zadnej pracy.
    Jesli mowisz "moge zrobic wszystko", to niestety oznacza
    to, delikatnie mowiac, niewiele.
    No bo wszystko, tzn co: umiesz wyrwac zab? umiesz pisac
    aplikacje trojwarstwowe? A moze umiesz wykafelkowac
    lazienke? A moze potrafilabys zaprojektowac dom?
    itd Bo to miesci sie w tym 'wszystko'.
    Moja rada: zastanow sie jaka prace chcesz wykonywac.
    Nastepnie poszukaj ofert ktore Cie interesuja. Jesli
    znajdziesz - ok. Jesli nie - to pomysl, ktore z obecnych
    ofert sa najblizsze Twoich wymagan.
    A w rozmowie z pracodawca nie mow ze "mozesz robic wszystko",
    bo to oznacza - tak naprawde to nic nie umiem.
    Podaj tylko ten zakres obowiazkow, ktory jestes w stanie
    wykonac z odpowiednia jakoscia.

    Pozdrawiam :)
    WOJSAL (Wojciech Salata)
    http://www.wojsal.prv.pl