PracaGrupypl.praca.dyskusjejak manipulowac szefem? :) › Re: jak manipulowac szefem? :)
    From: DToczynski <D...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak manipulowac szefem? :)
    Date: Wed, 12 Feb 2003 08:49:00 +0100

    On 11 Feb 2003 20:00:55 -0800, n...@p...ninka.net (Nina M.
    Miller) wrote:

> [...]
    [...]
    >no to slucham, masz lepszy pomysl, poza rezygnacja z pracy?

    Każdy, nawet debil mięknie jeśli przychodzi do niego pracownik
    (specjalista), przedstawia problem nie wnikając z czyjej powstał winy
    (tyle spolegliwości warto się nauczyć) i najlepiej na jednym wdechu
    przedstawia jego rozwiązanie. Widok pracownika, który ze złośliwą
    satysfakcją udowadnia swojemu szefowi, że to on się pomylił "no i co
    Pan teraz zrobisz ???" mnie śmieszy innych może wkurzać (jestem w
    stanie to zrozumieć).