PracaGrupypl.praca.dyskusjejak manipulowac szefem? :) › Re: jak manipulowac szefem? :)
  • Data: 2003-02-12 08:31:09
    Temat: Re: jak manipulowac szefem? :)
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mój mąż bowiem ostatnio ma problemy w
    > pracy zwiazane właśnie z tym, że w odpowiedzi na ataki szefa wykazał mu
    jego
    > niekompetencje ...

    Mialem b. dobre stosunki z szefem, ale cos poszlo nie tak i w zasadzie bylem
    jedynym potencjalnym kozlem ofiarnym, wiec pomimo sympatii (aby bronic
    wlasna skore) szef zaczal przygotowywac grunt pod zrzucenie na mnie winy.

    Niejako w odpowiedzi i w obronie wykazalem jego zupelna niekompetencje i to
    podczas zebrania - w obecnosci innych pracownikow (podwladnych szefa).
    Skutki byly straszliwe: calkowita nielaska, obrazenie sie i... niemalze
    zwolnienie...

    Coz zagraly emocje, ale tak to juz bywa w "byznesie".

    M.