PracaGrupypl.praca.dyskusjejak manipulowac szefem? :) › Re: jak manipulowac szefem? :)
  • Data: 2003-02-12 15:42:37
    Temat: Re: jak manipulowac szefem? :)
    Od: "Be" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b2bont$6ks$1@cs.magma-net.pl...
    Mój mąż bowiem ostatnio ma problemy w
    > pracy zwiazane właśnie z tym, że w odpowiedzi na ataki szefa wykazał mu
    jego
    > niekompetencje (coś podobnego jak ja zrobiłam w poprzedniej pracy),

    Zrobil najgorsza rzecz jaka mogl zrobic! Ja po trzech latach w niemieckiej
    firmie nauczylem sie, ze najlepiej zwodzem mozna sie dogadac jesli
    przedstawia mu sie pewne rozwiazania w taki sposob aby nie musial za duzo
    myslec i aby jego decyzja ograniczyla sie jedynie do odpowiedzi: "akceptuje"
    lub "Nieakceptuje". Slowem nie wolno przychodzic z problemem tylko z
    problemem i jego mozliwymi rozwiazaniami.
    Coz... wiekszosc wodzow lubi kiedy wydaje im sie, ze wszystko co sie w
    firmie dzieje to ich genialne pomysly ;-)

    pzdr
    Bart