PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak dojeżdzacie do pracy ???

  • 1. Data: 2003-07-07 06:31:27
    Temat: jak dojeżdzacie do pracy ???
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    jak dojeżdzacie do pracy, MPK czy samochodami ???

    Jakie są wady i zalety tych środków transportu i jak one wpływają na jakość
    oraz wydajność naszego życia zawodowego ???

    steer

  • 2. Data: 2003-07-07 06:43:33
    Temat: Re: jak dojeżdzacie do pracy ???
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

    Użytkownik " steer" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > jak dojeżdzacie do pracy, MPK czy samochodami ???
    >
    > Jakie są wady i zalety tych środków transportu i jak one wpływają na
    jakość
    > oraz wydajność naszego życia zawodowego ???

    A Ty skąd się urwałęś(aś) ?
    Tak trudno sobie odpowiedzieć na to pytanko?

  • 3. Data: 2003-07-07 07:14:12
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    WOJO <w...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " steer" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jakość
    >
    > A Ty skąd się urwałęś(aś) ?
    > Tak trudno sobie odpowiedzieć na to pytanko?

    nie, nie trudno, interesuje mnie jakie sa poglady innych na ten temat. Ja juz
    sobie zdanie wyrobiłem :) A ty co, latasz ?

  • 4. Data: 2003-07-07 08:09:12
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik steer napisał:
    > jak dojeżdzacie do pracy, MPK czy samochodami ???

    kiedyś ZKM+SKM teraz tylko SKM :)

    > Jakie są wady i zalety tych środków transportu i jak one wpływają na jakość
    > oraz wydajność naszego życia zawodowego ???

    Zaleta: na trasie na której jeżdże można spotkać bardzo dużo fajnyh
    studentek :) Tylko, że teraz mają wakacje i jeżdżę razem z zabieganycmi
    trzydzistkami :(

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 5. Data: 2003-07-07 09:03:26
    Temat: Odp: jak dojeżdzacie do pracy ???
    Od: "Kay" <a...@w...pl>

    Użytkownik steer <s...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:beb43v$jbr$...@i...gazeta.pl...
    > jak dojeżdzacie do pracy, MPK czy samochodami ???
    >
    > Jakie są wady i zalety tych środków transportu i jak one wpływają na
    jakość
    > oraz wydajność naszego życia zawodowego ???

    niedlugo pojawia sie pytania jak zapiac guzik od marynarki

  • 6. Data: 2003-07-07 09:07:41
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    martin <m...@d...pg.gda.pl> napisał(a):

> [...]
    > martin____________________________Marcin_Ciunelis
    > o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider
    > o Linux Not Registered User o BassDrive Listener

    Nic nigdy nie wiadomo, może któras z tych zabiaganych studiuje zaocznie ???

    poza tym fajne te SKM-ki, jechałem niedawno i w sumie niezłe rozwiązanie,
    takie metro tyle że nad powierzchnią :)

    steer

  • 7. Data: 2003-07-07 09:13:43
    Temat: Re: Odp: jak dojeżdzacie do pracy ???
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    Kay <a...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik steer <s...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:beb43v$jbr$...@i...gazeta.pl...

    > jakość
    >

    > niedlugo pojawia sie pytania jak zapiac guzik od marynarki

    Jak zapiąć guzik od marynarki ?

    1. zaczynając od góry ?
    2. zaczynajac od dołu ?
    3. najpierw zapiąć , później włozyć ?
    4. jedną ręką, czy dwoma ?
    5. z wdziękiem ?
    6. niezdarnie ?
    7. jeden guzik czy wszystkie ?
    8. czasami zapinać czy zawsze ?
    9. rozpinać jadąc samochodem ?
    10. rozpinać po sutym posiłku ?

    a moze kiupić marynarke bez guzików albo je obciąć ?

    jak widzisz nie jest to takie łatwe :):):)

    steer

  • 8. Data: 2003-07-07 09:13:56
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Kay" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > niedlugo pojawia sie pytania jak zapiac guzik od marynarki

    E tam czuje, że Pan steer pisze jakąś pracę.

  • 9. Data: 2003-07-07 10:12:12
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    jakość
    > oraz wydajność naszego życia zawodowego ???

    czesc,
    ja dojeżdzam około 25 km, autobus mpk + pociąg, czas w sumie około godziny.

    pozdr
    Krzysiek

  • 10. Data: 2003-07-07 10:40:44
    Od: "Yvet" <y...@w...pl>

> [...]
    jakość
    > oraz wydajność naszego życia zawodowego ???

    Zdecydowanie rowerem :-))). ale nie w Warszawie :-)))

    Pozdrawiam
    MarcinT