PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak dojeżdzacie do pracy ???

  • 11. Data: 2003-07-07 11:05:30
    Temat: Re: jak dojeżdzacie do pracy ???
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Yvet wrote:
    > Użytkownik " steer" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jakość

    > Zdecydowanie rowerem :-))). ale nie w Warszawie :-)))

    w wawie masz kilka mozliwosci :)
    rower - nieograniczone
    metro - dosc ogranioczne
    mzk - nieograniczone
    wkd - ograniczone
    tramway - ograniczone :)
    samochod - nieograniczone

    plusy rowerow: wszedzie dojedziesz,
    minusy : w nocy jak wracasz lepiej uwazac i jechac SRODKIEM ulicy...tak
    srodkiem ..wtedy masz duza szanse ominac, uciec dresom szwendajacym sie
    bez celu

    plusy metra : szybko, dojedziesz, komorka na centrum dziala :) dobre
    przesiadki
    minusy: nie wszedzie dojedziesz :)

    plus mzk : wszedzie dojedziesz
    minus : rozklekotane autobusy, zima zimne, w lecie upal. zazwyczaj w
    godzinach szczytu tlum. plus chmary kieszonkowcow.

    plus wkd : jadac zwiedzasz krajobrazy
    minus : syf jak to na wkd, wieczorem nieciekawy element

    plus tramway: w szczycie najlepsza metoda poruszania ( poza rowerem )
    minus : czasem tez tlok, noi kieszonkowcy

    plus samochodu : wszedzie dojedzieszz, w spokoju sluchajac ulubionej muzyki
    minusy : coraz wiecej samochodow, ludzie czasem dziwne reakcje maja

    moj wybor: samochod.

    m. uff

  • 12. Data: 2003-07-07 20:09:53
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    steer napisał:

    > jak dojeżdzacie do pracy, MPK czy samochodami ???
    >
    > Jakie są wady i zalety tych środków transportu i jak one wpływają na jakość
    > oraz wydajność naszego życia zawodowego ???

    Naszym MPK [jak mam pracę] - minus - do niektórych miejsc ewentualnej
    pracy jechałem [jechałbym jadąc albo wracając z pracy ponad 2h w W-wie];

    Z obserwacji - samochód naprawdę ułatwia dojazd, ale powoduje, że jego
    posiadacze przyjmują postawy roszczeniowe - miejsca do parkowania,
    zarobki nie starczające na ubezpieczenie, spłaty, serwis i wachę itd.

    Flyer

  • 13. Data: 2003-07-07 20:10:02
    Temat: Re: Odp: jak dojeżdzacie do pracy ???
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    napisał:

    > Jak zapiąć guzik od marynarki ?
    >
    > 1. zaczynając od góry ?
    > 2. zaczynajac od dołu ?
    > 3. najpierw zapiąć , później włozyć ?
    > 4. jedną ręką, czy dwoma ?
    > 5. z wdziękiem ?
    > 6. niezdarnie ?
    > 7. jeden guzik czy wszystkie ?
    > 8. czasami zapinać czy zawsze ?
    > 9. rozpinać jadąc samochodem ?
    > 10. rozpinać po sutym posiłku ?
    >
    > a moze kiupić marynarke bez guzików albo je obciąć ?
    >
    > jak widzisz nie jest to takie łatwe :):):)

    :)) Przypomniało mi się, jak przyszedł kiedyś do nas
    specyalista z Hey'a w marynarce jednorzędowej trzyguzikowej,
    zapięty na ostatni dolny guzik. Ale laptopa i bełkotliwą nowomowę
    miał! Kłopot w tym, że pomijając "genialne rozwiązania" Hey'a, firmie
    co roku pieprzyło się oprogramowanie - a to przysłali dyskietkę
    z danymi spółki-córki, a to przysłali zablokowane oprogramowanie
    z poprzedniego roku itd.

    Flyer

  • 14. Data: 2003-07-07 20:41:42
    Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm>

    Użytkownik steer napisał:
    > jak dojeżdzacie do pracy, MPK czy samochodami ???
    Rowerem :)

    Piotrek

  • 15. Data: 2003-07-08 06:10:44
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    Piotr Liskiewicz <l...@p...fm> napisał(a):

    > Rowerem :)
    >
    > Piotrek

    No tak, ale wtedy trzeba zainwestować w rexone albo w coś podobnego :)

    steer

  • 16. Data: 2003-07-08 06:10:53
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

  • 17. Data: 2003-07-08 18:46:14
    Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm>

    Użytkownik s...@N...gazeta.pl napisał:

    > No tak, ale wtedy trzeba zainwestować w rexone albo w coś podobnego :)
    Albo popracowac nad koncycja :)

    Piotrek