PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania rynku i budowanie marki

  • 1. Data: 2003-07-07 03:24:08
    Temat: Badania rynku i budowanie marki
    Od: "PIECIA" <b...@g...pl>

    Witam,

    Mam pomysl na pewien biznes ale nie wiem jakie bedzie zapotrzebowanie na
    uslugi oferowane przez moja przyszla firme. W zwiazku z tym chce zrobic
    badania rynkowe i jednoczesnie rozpoczac promowanie marki mojej firmy,
    glownie poprzez strone internetowa choc firma sama w sobie nie istnieje
    jeszcze na papierze (nie mam jeszcze DG).
    W papierach firmowych ktore powedruja do potencjalnych klientow bedzie adres
    witryny www.
    Jak sadzicie, czy te firmy moga zwrocic uwage ze nie mam jeszcze DG w
    zwiazku z tym potraktowac mnie raczej brakiem zainteresowania czy tez
    przeciwnie, moge mowic ze DG zaloze jesli bedzie duzy odzew.
    Dzieki za budujace wypowiedzi,

  • 2. Data: 2003-07-07 08:48:43
    Temat: Re: Badania rynku i budowanie marki
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

> [...]
    > zwiazku z tym potraktowac mnie raczej brakiem zainteresowania czy tez
    > przeciwnie, moge mowic ze DG zaloze jesli bedzie duzy odzew.

    Mysle ze firmy zainteresuja sie czy prowadzisz DG w momencie checi zakupu.
    Pamietaj jednak ze promocja bez dystrybucji moze podzialac na Twoja
    niekorzysc. Tzn zareklamujesz produkt/usluge. Klienci wyraza chec nabycia a
    Ty nie bedziesz w stanie im tego realnie zaoferowac bo nie bedziesz miala
    DG. Lepiej zrob badanie rynku. Napisz ankiete, poczytaj jak sie to robi i
    porozsylaj mailem. Pamietaj aby adresy byly ukryte, jesli wysylasz do kilku
    respondentow na raz i opisz do czego sluzy te badanie. A ze nie jest to
    oferta to ustawa o wysylaniu maili tego nie dotyczy:) Nie zapomnij tez o
    rozpoznaniu rynku konkurencji.
    Powodzenia
    Alicja