PracaGrupypl.praca.dyskusje › ławnik- nabór

  • 1. Data: 2003-07-06 20:25:38
    Temat: ławnik- nabór
    Od: "Jan Nowak" <c...@p...fm>

    Witam

    czy ktoś wie jak zostać ławnikiem???

  • 2. Data: 2003-07-06 23:35:05
    Temat: Re: ławnik- nabór
    Od: "Grzegorz" <p...@w...pl>

    Użytkownik Jan Nowak <c...@p...fm> w artykule news
    :bea0le$hpb$...@n...news.tpi.pl napisał...
    > Witam
    >
    > czy ktoś wie jak zostać ławnikiem???

    Ja wiem tylko że trzeba zebrać 25 podpisów osób Ciebie popierających,
    wypełnić jakieś formularze i czekać aż Cię wybiorą :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

    --
    http://www.przepisuj.prv.pl/

  • 3. Data: 2003-07-07 07:17:25
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Ja wiem tylko że trzeba zebrać 25 podpisów osób Ciebie popierających,
    > wypełnić jakieś formularze i czekać aż Cię wybiorą :)

    Zapomniales o jednym istotnym punkcie:

    - Dac w lape komu trzeba :-)

    FX

  • 4. Data: 2003-07-07 08:17:31
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    FX wrote:

    > Zapomniales o jednym istotnym punkcie:
    >
    > - Dac w lape komu trzeba :-)

    A mozna z lawnikowania wyzyc ?
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 5. Data: 2003-07-07 11:01:32
    Od: "Jan Nowak" <c...@p...fm>

    jak sie nnie ma innych perspektyw....ale okazuje sie że trzeba mieć 3 dychy
    na karku......więc pewnie na nast. kadencje sie załapie....

  • 6. Data: 2003-07-08 02:00:02
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "onsok" <onsok@wp_.pl> writes:

    > A mozna z lawnikowania wyzyc ?

    moja matka jest lawnikiem w sadzie.
    za to nie placa.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 7. Data: 2003-07-08 12:52:20
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Dnia 03-07-08 04:00, Użytkownik Nina M. Miller napisał :
> [...]

    "Metropol" z poniedziałku 7 lipca 2003:

    działając na podstawie art 160 §1 i §2 ustawy "Prawo o ustroju sądów
    powszechnych" (Dz.U.2001 nr 98 ust. 1070 z późn. zm.) ogłasza nabór
    kandydatów na ławników do sadów powszechnych w obszarze właściwości Sądu
    Okręgowego w Warszawie: Okręgowego, Okręgowego Sądu Pracy i Ubezpieczeń
    Społecznych, Rejonowego dla m.st. Warszawy, Rejonowego dla
    Warszawy-Śródmieścia, Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa, Rejonowego dla
    Warszawy-Pragi, Rejonowego dla Warszawy-Pragi Sądu Pracy i Ubezpieczeń
    Społecznych. Kadencja ławnika trwa 4 lata - rozpocznie się z dniem 1
    stycznia 2004 i trwac będzie do końca 2008 roku. Obywateli mających
    czynne prawo wyborcze, zaamieszkujących stale na danym terenie oraz
    spełniających wymogi art. 158 §1 ustawy "Prawo o ustroju sądów
    powszechnych", zazpraszamy do wzięcia udziału w naborze na ławnika sądu
    powszechnego.
    Ankiety kandydata na ławnika uzyskac można w Biurze Rady m.st. Warszawy,
    pałac kultury i nauki, pl. Defilad 1, XX p., pok. 2009 od poniedziałku
    do piatku w godz. 8.00 do 16.00
    Ostateczny termin składania ankiet mija z dniem 31 lipca 2003 r.

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 8. Data: 2003-07-09 06:54:06
    Od: "Krzysztof Marniok" <m...@p...fm>

    > moja matka jest lawnikiem w sadzie.
    > za to nie placa.
    >
    > --
    > Nina Mazur Miller
    > n...@p...ninka.net
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/

    Usłyszałem w telewizji że płacą 40zł za dniówkę (oczywiście nie pracuje się
    dziennie).

  • 9. Data: 2003-07-09 07:41:52
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Krzysztof Marniok wrote:

    > Usłyszałem w telewizji że płacą 40zł za dniówkę (oczywiście nie
    > pracuje się dziennie).

    To nie jest praca !! Lawnik moze byc wyznaczony do udzialu
    w rozprawach do 12 dni w roku . Liczba tych dni moze byc zwiekszona
    przez prezesa sadu tylko z waznych przyczyn ( art 170§1 u.s.p.).
    Co do wynagrodzenia to art 171 u.p.s.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 10. Data: 2003-07-09 21:02:17
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > w rozprawach do 12 dni w roku . Liczba tych dni moze byc zwiekszona
    > przez prezesa sadu tylko z waznych przyczyn ( art 170§1 u.s.p.).

    Bez sensu! To nie jest tak... w imie demokracji??? Jak w USA?
    Ze kazdy obywatel niekarany ma obowiazek konstytucyjny? ;-)

    W tym kraju jest za dobrze :-(

    FX