PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk - co to jest SAP ? › Re: wersja pod linuxa
  • Data: 2002-09-07 12:53:26
    Temat: Re: wersja pod linuxa
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl> wrote in message
    news:alc8mh$s94$1@news.mch.sbs.de...

    > Hmmm odnawianie liocencji co 90 dni ???

    Brzmi nie groznie, musze sie dowiedziec u zrodla czemu ma to sluzyc. IMO sam
    silnik aplikacji jest rewelacyjny, no to moze za duzo powiedziane, ale
    dysponujac nim mozna naprawde napisac cos wartosciowego.

    > Ja w kazdym razie logowalem sie jednoczesnie do Sap-a z samego serwera
    spod
    > X-ow oraz z drugiego komputera ktorym jest (tu uwaga !!!) Amiga 1200 z
    > emulatorem Macintosha i SapGui for MAC na dwa rózne konta i dzialalo.

    he,he eksperymentator - to musieli cos pozmieniac, bo na mojej wersji tylko
    jeden user chodzil.

    > systemie mozna zalozyc (su01 :)) ) "skolko ugodno".W manualach zadnego
    to nie o liczbe kont (named user) sie rozchodzilo, ale podales przyklad ze
    przynajmniej logowanie dla dwoch zakonczylo sie sukcesem.

    > kiedy w pracy mam Sap-a na codzien to troche ten domowy system
    > zaniedbuje.Brak czasu i ochoty ot co :))
    rozumiem, ale ja juz tylko sapa na papierze ogladam, a chetnie wrocilbym do
    korzeni i troche pogrzebal. Jednak na grzebanie dla idei jestem za leniwy,
    ciekawe czy jest mozliwe zbudowanie na tym sytsemie chocby malego nie mowie
    mrp, ale zintegrowanego systemu ksiegowo-logistycznego. Wydaje byc sie to
    interesujaca propozycja dla malych i srednich firm - SAP GPL na linuchu +
    drobna oplata za wdrozenie i utrzymanie systemu.

    Pozdr.
    Beny