PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk - co to jest SAP ? › Re: wersja pod linuxa
  • Data: 2002-09-07 07:09:04
    Temat: Re: wersja pod linuxa
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Beny" <b...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    news:alaeta$jct$05$1@news.t-online.com...

    > "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czy w tym przypadku AFAIK jest oparty na systemie ktory "dotykales" czy
    > gdzies przeczytales lub ktos Ci powiedzial?
    >
    > Nie odpowiedzieliscie mi na pytanie co do jednouzytkowosci sytsemu.
    >
    > Sprawa jest banalnie prosta nie wiem jak wyglada licencjonowanie tej
    wersji
    > demo i jakie ma inne ograniczenia, ale jesli jest to full wersja BC to w
    > ciagu pol roku mam SAP'a swojej produkcji dla malej firmy.
    > Wydaje mi sie ze chlopcy z Waldorfu takiej "gafy" by nie popelnili - gdzie
> [...]
    Hmmm odnawianie liocencji co 90 dni ???
    Ja w kazdym razie logowalem sie jednoczesnie do Sap-a z samego serwera spod
    X-ow oraz z drugiego komputera ktorym jest (tu uwaga !!!) Amiga 1200 z
    emulatorem Macintosha i SapGui for MAC na dwa rózne konta i dzialalo.Kont w
    systemie mozna zalozyc (su01 :)) ) "skolko ugodno".W manualach zadnego
    ograniczenia co do liczby jednoczesnie zalogowanych userow nie ma.Ale od
    kiedy w pracy mam Sap-a na codzien to troche ten domowy system
    zaniedbuje.Brak czasu i ochoty ot co :))