PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: ile się czeka na odpowiedź?
    From: "Maciej M." <m...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Date: Fri, 8 Aug 2003 02:26:37 +0200
    Sender: m...@f...onet.pl@62.233.253.211

    Jejuuuu

    Dziękować Bogu że ktoś pomyślał o autoresponderze. Czyli wynika z tego że
    problem się nawarstwia poza problemem odesłania standardowej odpowiedzi do
    wszystkich czyli wysłanie maila do 200 osób jednym kliknieciem pojawiła się
    nieumiejetność obsługi programów biurowych. To już jest kwestia znajomości
    oprogramowania. Czyli podstaw obsługi Outlooka. I tutaj pani Nina nie dość
    że zdradziła swoją niewiedzę na ten temat to popełniła drugą gafę. Droga
    pani Nino to jest lista dyskusyjna, a pani obrzuca kogoś osobiście tekstami
    w stylu "musisz się dowartościować". W tym wypadku radzę pani Ninie aby
    wystudziła emocje i zamiast personalnych inwektyw zaczęła dsyskutować. To
    jest lista dyskusyjna a nie linia frontu pani Nino. Poza tym to chyba nie ja
    zostałem poruszony tylko Pani i to aż pani nerwy pusciły....ufff! Czy ja
    jesze mam zyczyć pani żeby pani popracowała nad sobą.... niee...

    pozdrawiam

    Maciej M.

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zatrudnic dodatkowych ludzi? Nina, o autoresponderze tam slyszeliscie?
    Taki

    http://www.gazeta.pl/usenet/