PracaGrupypl.praca.dyskusjeile pracuje nauczyciel? › Re: ile pracuje nauczyciel?
  • Data: 2005-08-24 06:42:01
    Temat: Re: ile pracuje nauczyciel?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    EMka napisał(a):
    > Użytkownik "Mariusz" <b...@b...pl> napisał w wiadomo?ci

    > No jest to niewiele
    > Ja tak miałam. Na szczęcie miałam też sporo nadgodzin za które lepiej płacš
    > ale za 25 h/tydz dostawałam do ręki jakie? 1100-1200zł (netto)
    > Dlatego jak czytam czasem komentarze że nauczyciele to tak fajnie majš bo
    > wakacje bo ferie bo tylko 18 godzin to mnie lekko trzęsie. Ale co tam.
    > Przynajmniej mam prace. i to bardzo fajnš prace którš lubię.
    Nie maja fajnie dlatego ze uczniowie moga wszystko a nauczyciele nic. I
    jeszcze przyjdzie mamusia/tatus i zrobi awanture nauczycielowi.
    A co do ferii, wakacji... to chyba jednak jest to pewien bonus? 18h
    pensum - wiem, wiem, nauczyciel pracuje duzo w domu. Ale jednak w domu
    samemu sobie ustala godizny pracy, moze w tym czasie zajac sie dziecmi
    itp... a "zwykly" pracownik, pracujacy 40h zazwyczaj nie ma takiej
    mozliwosci
    No i tez ma wieksze mozliwosci dorobienia niz np urzednik z urzedu
    miasta, sklepowa z osiedlowego sklepu ze o kasjerce z biedronki nie
    wspominajac

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl