PracaGrupypl.praca.dyskusjeile pracuje nauczyciel? › Re: ile pracuje nauczyciel?
  • Data: 2005-08-24 10:59:35
    Temat: Re: ile pracuje nauczyciel?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Barbaszyński napisał(a):
    > Powinni mu za to płacić :-> Wbrew pozorom to nie jest wyjazd dla rozrywki
    > (chodzi o opiekunów) tylko jak najbardziej praca, i to o wiele więcej
    > godzin niż normalnie.
    Za friko w sensie ze uczniowie placili za wycieczke a nauczyciel i ew
    jego dzieci nie placili nic. Gdyby to byla tylko praca to bym sie
    zgodzil - ale niestety ja znam jedynie wycieczki podczas ktorych
    nauczyciele balowali. I nie sa to szkoly typu zawodowka tylko szkoly o
    najwyzszym poziomie w miescie i okolicy, jak npmoje technikum - na 28
    osob, 20 idzie na studia dzienne (politechnika lodzka, wroclawska, agh)
    i z tej dwudziestki 19 osob sie utrzymuje do konca, czy brata liceum, z
    dlugoletnia tradycja i wysokim odsetkiem dostawanie sie na dzienne
    studia na uczelniach typu uniwerek/polibuda w lodzi, warszawie, wroclawiu

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl