PracaGrupypl.praca.dyskusjeile pracuje nauczyciel? › Re: ile pracuje nauczyciel?
  • Data: 2005-08-24 08:22:00
    Temat: Re: ile pracuje nauczyciel?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    EMka napisał(a):
    > Jasne! ale ja patrze na całokształt. Czasem wolałabym zarabiać 2 razy tyle
    > bez ferii i wakacji. Zwłaszcza jak sie ma rodzinke na utrzymaniu.
    Zgadzam sie... dlatego nie chcialbym byc nauczycielem. Sa plusy i
    minusy, jak zawsze.
    > Oczywiście że tak. Pewna elastyczność godzin pracy jest tu akurat super. No
    > zresztą ja cały czas twierdze że to fajna robota i ma wiele pozytywnych
    > stron. No ale sam przyznaj że stawka za tą prace niewielka (przynajmniej w
    > państwowych instytucjach)
    Hmm... moja mama pracuje w ZUSie, staz pracy cos prawie 30 lat, zarabia
    cos ok 1500zl brutto. Z drugiej strony ja pracuje dwa lata i zarabiam
    wiecej niz moja mama (nawet jakby porownac jej brutto i moje netto).
    > Jasne, choć nie bardzo wiem jak np nauczyciel religii czy WOSu może sobie
    > dorobić.
    Nauczyciel religii moze prowadzic rozne zajecia przy kosciolach, jesli
    sa bardziej zorganizowane parafie (moja "rodzinna" parafia taka jest).
    Nauczyciel WOSu czesto konczyl historie, wiec moze udzielac korkow z
    historii. Ale wiem - nie kazdy nauczyciel moze dorobic, to jak z
    lekarzami. Ginekolog czy dentysta moze, anastezjolog juz nie bardzo;P
    > Jak już pisałam wszystko ma swoje dobre i złe strony.
    No wlasnie
    > Ja swoją prace bardzo lubie i póki co nawet młodzież miałam całkiem fajną.
    I tego Ci dalej zycze:)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl