PracaGrupypl.praca.dyskusjeile pracuje nauczyciel? › Re: ile pracuje nauczyciel?
  • Data: 2005-08-24 06:34:11
    Temat: Re: ile pracuje nauczyciel?
    Od: "EMka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:deh3c9$1qn$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "EMka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > to nie ciekawie to wyglada 1300 brutto to jakies 871 na ręke :| za 40h(18+
    > z 12h w domku) to troszke mało ... i wez tu przezyj ....

    No jest to niewiele
    Ja tak miałam. Na szczęcie miałam też sporo nadgodzin za które lepiej płacą
    ale za 25 h/tydz dostawałam do ręki jakieś 1100-1200zł (netto)
    Dlatego jak czytam czasem komentarze że nauczyciele to tak fajnie mają bo
    wakacje bo ferie bo tylko 18 godzin to mnie lekko trzęsie. Ale co tam.
    Przynajmniej mam prace. i to bardzo fajną prace którą lubię.

    Pozdrawiam
    EMka