PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile można wziąść za skanowanie zdjęć?

  • 11. Data: 2003-04-18 19:14:48
    Temat: Re: ile można wziąść za skanowanie zdjęć?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b7pbue$e8$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to jest gra w za mało - za dużo? Chętnie dowiedziałbym się jaka
    "zwykła"
    > oferta cenowa.

    nie to jest stwierdzenie ze skanowane nie równa się skanowanie... zatem nie
    można podać cennika...

  • 12. Data: 2003-04-18 20:03:01
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Piotr" <p...@a...waw.pl> wrote in message

    > zapomnialem dodac, skaner bebnowy primescan w wawie

    Widzisz, gdyby kolega maik operował na sprzęcie (pół)profesjonalnym, to nie
    musiałby pytać o takie rzeczy. Podałem cenę, jaką może - moim zdaniem -
    zaproponować osoba użyczająca domowego skanera do zeskanowania fafdziesięciu
    zdjęć. Ty zaś od razu zacząłeś pisać o rynku stricte poligraficznym, stąd
    nieporozumienia.

    Tomek Z.

  • 13. Data: 2003-04-18 21:49:10
    Od: "Piotr" <p...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    fafdziesięciu
    > zdjęć. Ty zaś od razu zacząłeś pisać o rynku stricte poligraficznym, stąd
    zdaje sie, ze nigdzie nie bylo mowy o sprzecie tylko o cenie.
    ja napisalem ile to u mnie kosztuje i na jakim skanerze.

    Piotrek vel Cygan
    GG#1337970

  • 14. Data: 2003-04-19 02:23:32
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomek Zielinski napisał:

    > Mówiąc "zdjęcia" mam na myśli odbitki pocztówkowe.

    To ja dopowiem, żeby nikt nie ganiał Ciebie, że zaniżasz ceny.

    Przykład - cennik ProfiLab z sierpnia zeszłego roku (skanery
    profesjonalne do tego typu prac). Dodam, że z prezentowanych skanów
    można wykonać odbitkę o nienagannej jakości (jak by ktoś miał
    zastrzeżenia do jpg).
    Mała uwaga - w W-wie można znaleźć miejsca, gdzie taniej wykonuje się
    niektóre z wymienionych tu usług (np. skanowanie filmu z nagraniem), czy
    lepiej, nie wiem bo nie korzystałem.

    LaserFoto Profi CD - Skanowanie z archiwizacją
    Profi CD z nagranymi plikami w formacie jpg o rozmiarze
    10x15cm, 300dpi, RGB, objętości około 0,7-
    1,2Mb każdy. Zeskanowane pliki nie są
    poddane żadnej dodatkowej obróbce, czyszczeniu, itp.
    Usługa cena
    Profi CD + Indeks Print
    19,90 PLN
    Profi CD + Indeks Print z nośników
    cyfrowych
    19,90 PLN

    LaserFoto Skanowanie do pliku JPG
    Pliki są skanowane na skanerze wykorzystywanym do LaserFoto,
    nie są poddawane żadnym dodatkowym modyfikacjom, obróbce,
    czyszczeniu. Pliki występują w formacie jpg o rozmiarze
    10x15cm, 300dpi, RGB, objętości około 0,7-
    1,2Mb każdy.
    Usługa Cena
    Przy zamówieniu zdjęć z opisu za 1szt. 1,50 PLN

    Flyer