PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile można wziąść za skanowanie zdjęć?

  • 1. Data: 2003-04-18 08:05:46
    Temat: ile można wziąść za skanowanie zdjęć?
    Od: "maik" <m...@p...pl>

    Witam,

    Jak w temacie, ile się bierze za samo skanowanie zdjęć? (bez obróbki,
    wydruku itp.)

    pozdrawiam
    --
    maik
    mailto:m...@p...pl po=op

  • 2. Data: 2003-04-18 08:48:09
    Temat: Re: ile można wziąść za skanowanie zdjęć?
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "maik" <m...@p...pl> wrote in message

    > Jak w temacie, ile się bierze za samo skanowanie zdjęć? (bez obróbki,
    > wydruku itp.)

    0.25-1.0 zł za sztukę?

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-04-18 08:54:56
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    maik wypstrykal:

    > Jak w temacie, ile się bierze za samo skanowanie zdjęć? (bez obróbki,
    > wydruku itp.)

    - zdjec czy negatywow
    - jaki skaner
    - z jaka dokladnoscia

    pod uwage wez
    - ilosc spedzonego czasu
    - cene skanera i to czy chcesz zeby Ci sie zwrocil czy nie
    - jesli tak to jak szybko
    - ile bedziesz mial klientow

    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 4. Data: 2003-04-18 09:50:59
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
    > "maik" <m...@p...pl> wrote in message

    > 0.25-1.0 zł za sztukę?

    ooo... gdzie za tyle skan z slajdu do A3 w 300 ppi CMYK ???

    masz u mnie od razu zlecenia na 600 skanów po 1.5 zł .. niech strace ;)

  • 5. Data: 2003-04-18 11:09:30
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> wrote in message

    > ooo... gdzie za tyle skan z slajdu do A3 w 300 ppi CMYK ???

    Mówiąc "zdjęcia" mam na myśli odbitki pocztówkowe.

    Tomek Z.

  • 6. Data: 2003-04-18 12:15:15
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    > "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> wrote in message

    > Mówiąc "zdjęcia" mam na myśli odbitki pocztówkowe.

    nadal jest to niezwykła oferta cenowa o ile spełnia wymogi techniczne ;)

  • 7. Data: 2003-04-18 17:11:29
    Od: "Piotr" <p...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
    > "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> wrote in message

    > Mówiąc "zdjęcia" mam na myśli odbitki pocztówkowe.

    znaczy 10x15 to jest ~8 MB w cmyku 300dpi.
    u mnie to wychodzi 15 zeta netto.

    Piotrek vel Cygan
    GG#1337970

  • 8. Data: 2003-04-18 17:14:08
    Od: "Piotr" <p...@a...waw.pl>

    > nadal jest to niezwykła oferta cenowa o ile spełnia wymogi techniczne ;)

    to ja sie zapytam za maika:
    a co to sa wymogi techniczne?

    ;P

    Piotrek vel Cygan
    GG#1337970

  • 9. Data: 2003-04-18 17:16:30
    Od: "Piotr" <p...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości

    > znaczy 10x15 to jest ~8 MB w cmyku 300dpi.
    > u mnie to wychodzi 15 zeta netto.

    zapomnialem dodac, skaner bebnowy primescan w wawie

    Piotrek vel Cygan
    GG#1337970

  • 10. Data: 2003-04-18 17:17:35
    Od: "Patryk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > nadal jest to niezwykła oferta cenowa o ile spełnia wymogi techniczne ;)

    Czy to jest gra w za mało - za dużo? Chętnie dowiedziałbym się jaka "zwykła"
    oferta cenowa.

    V.