PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile może zarabiać informatyk w banku ???

  • 11. Data: 2004-03-13 14:30:10
    Temat: Re: ile może zarabiać informatyk w banku ???
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "justR" <j...@t...pl> wrote in message
    news:16bxep0tbtu3d.jw6z4f7q7yj9$.dlg@40tude.net...
    > Tylu co było chętnych na to stanowisko...nie ma szans negocjacji...prezes
    > weźmie zawsze kogoś na kim może zaoszczęedzić

    Podnies swoje kwalifikacje do poziomu na ktorym konkurencja jest mniejsza
    ... :-)

  • 12. Data: 2004-03-13 21:59:36
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Podnies swoje kwalifikacje do poziomu na ktorym konkurencja jest mniejsza

    Odkąd Banki masowo zaczęły przechodzić na centralne maszyny, już nie ma
    takiego zapotrzebowania na specjalistów do każdego oddziału. Już nie ma
    wieczornego przetwarzania danych we wszystkich większych oddziałach.
    Niestety.
    Pozdrrr. Reksio.

  • 13. Data: 2004-03-14 08:25:06
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Odk?d Banki masowo zaczęły przechodzić na centralne maszyny, już nie ma
    > takiego zapotrzebowania na specjalistów do każdego oddziału. Już nie ma
    > wieczornego przetwarzania danych we wszystkich większych oddziałach.

    Ale wciaz jest zapotrzebowanie na specjalistow, ktorzy potrafia wyciagac
    spinacze z klawiatury i krakersy z drukarek ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2004-03-14 13:21:09
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    > Ale wciaz jest zapotrzebowanie na specjalistow, ktorzy potrafia wyciagac
    > spinacze z klawiatury i krakersy z drukarek ...

    Oj, chyba nie ma. Np. w BZ WBK przeszkolili pracowników, utworzyli
    telefoniczny helpdesk i zwolnili informatyków. A pracownicy nie muszą
    już wyciągać krakersów z drukarek, bo większość kadry też zwolnili i
    będą zwalniać dalej, zatem pracownicy już nie mają czasu jadać
    krakersów ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 15. Data: 2004-03-14 14:20:33
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Ale wciaz jest zapotrzebowanie na specjalistow, ktorzy potrafia wyciagac
    > spinacze z klawiatury i krakersy z drukarek ...

    No chyba w Krakowie :-)

    Coś masz przestarzałe dane...... albo wogóle zmyślasz.... pomyśl troche:
    Banki mają podpisane umowy z zewnętrznymi firmami które biorą niezłą kase za
    serwis i konserwację sprzętu. Lokalny informatyk nawet tego nie czyści -
    wymienia na inny egzemplarz. Co 6 miesiecy serwis robi przegląd sprzętu i
    czyści go (nawet w środku) - tylko zasilaczy nie rozkręca. Jeżeli jest
    awaria poważna w ciągu chyba 12 godzin dostarcza nowy sprzęt, itd....

    Reksio.

  • 16. Data: 2004-03-14 14:54:41
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Co? masz przestarzałe dane...... albo wogóle zmy?lasz.... pomy?l troche:

    Pracowalem w banku ... wcale nie tak dawno. Mysle wiec, ze wiem co
    mysle.

    --
    Krzysiek, Krakow