PracaGrupypl.praca.dyskusje › hmm Czy Piatek jest wolne??

  • 11. Data: 2005-04-06 18:20:45
    Temat: Re: hmm Czy Piatek jest wolne??
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Darek wrote:
    > Aha, dodam, że chodzi o spółkę giełdową.

    Nie musisz dodawać tak tajemniczo, skoro piszesz z pracy, że chodzi
    o ELZAB SA :)

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 12. Data: 2005-04-07 05:37:35
    Od: "Darek" <d...@i...pl>

    A kolega widzę, że analityk:-) Oprócz przeczytania wiadomości warto zawsze
    pogrzebać w jej właściwościach, co?:-)
    Ważne, że jest dzień wolny i myślę, że zachowanie się właścicieli i prezesów
    firm w obliczu tego wydarzenia nie pozostanie bez wpływu na ich wizerunek w
    oczach załogi.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 13. Data: 2005-04-07 21:36:38
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Darek wrote:
    > A kolega widzę, że analityk:-) Oprócz przeczytania wiadomości warto zawsze
    > pogrzebać w jej właściwościach, co?:-)

    Jakbyś czasem użył czegoś innego niż Outlook do czytania Usenetu, to może
    wiedziałbyś, że nie musiałem w niczym grzebać, bo mój czytnik po prostu
    pokazuje nagłówki razem z wiadomością :) Od razu analityk... starałem
    się jedynie uświadomić Ci, że nie jesteś tak anonimowy jak Ci się
    wydaje :)