PracaGrupypl.praca.dyskusjehanbiace prace › Re: hanbiace prace
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: hanbiace prace
    Date: Fri, 05 Oct 2007 21:02:59 +1200

    entroper wrote:

    > Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości
    >
    > (...)

    > Ależ ja nie podważam faktu, że szanse są. Próbuję tylko powiedzieć, że z
    > indywidualnego punktu widzenia (nie znaczy, że mojego - być może mylnie
    > odczytujesz mój post jako narzekanie, ja nie mam źle)

    Nie odczytuje.

    > nikłe prawdopodobieństwo
    > niczym nie różni się od niemożliwości i nie liczy się ogólne panujący

    Bardzo sie liczy - dla tego, kto to nikle prawdopodobienstwo wykorzysta.

    > "nastrój" wielkich możliwości ani to, że coś, co w komunie było absolutnie
    > niemożliwe teraz jest "zaledwie" mało prawdopodobne. Komunę znam dość dobrze a
    > końcówkę (stan wojenny) nawet pamiętam, ale dziękuję za troskę ;) Zapominamy

    Przepraszam, zle ocenilam wiek. Za odmlodzenie ludzie sie zwykle nie
    obrazaja :)

    > po prostu o tym, że ludzie "z ograniczonymi szansami" są niezbędni w każdym
    > ustroju.

    Najpierw nad ta grupa ludzi ubolewasz (tak odczytalam ton Twojego
    postu), a teraz twierdzisz, ze sa niezbedni.

    Rozmawiamy w ogole o ograniczonych szansach na co? Jesli chodzi o
    ograniczone szanse na godne i w miare wygodne zycie, to tacy ludzie
    wcale nie sa "niezbedni" - istnieja sprawnie funkcjonujace spoleczenstwa
    (np. Japonia) w ktorych w praktyce nie istnieje nedza na poziomie
    uragajacym godnosci czlowieka, choc oczywiscie istnieje grupa ludzi
    wykonujacych najnizej platne zawody lub bedacych na zasilku, ale zyja
    oni znacznie powyzej poziomu, na ktorym czlowiek staje sie zdesperowany
    czy silnie sfrustrowany.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia