PracaGrupypl.praca.dyskusjehanbiace prace › Re: hanbiace prace
  • Data: 2007-10-01 09:33:21
    Temat: Re: hanbiace prace
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Paź, 12:11, Immona <c...@n...gmailu> wrote:
    > Jesli chodzi o te obsesje wladzy i pieniedzy, to moze ma to cos
    > wspolnego z tym, co omawialismy z Any Userem w tym samym watku:
    > wyglodzenie ludzi zaczynajacych od zera. Zapadlo mi w pamiec to, co do
    > mnie powiedzial ktos z grupy wiekowej 50+, dzialajacy w polityce. "Wy
    > mlodzi nie zdajecie sobie sprawy z tego, jakie macie szczescie. Mozecie
    > podrozowac, mozecie zarabiac pieniadze, mozecie sobie kupowac za to
    > rzeczy, jakie za naszych czasow [w komunie] byly niedostepne. Cale zycie
    > przed wami, my wiekszosc naszego zmarnowalismy i teraz nadrabiamy to.
> [...]

    w pelni sie zgadzam.

    Od siebie dodalbym tylko problem starszego pokolenia 60-65+. Z kolei
    przedstawiciele tego pokolenie sa generalnie zdania, ze ciezko
    pracowali, odbudowujac Polske po wojnie (czesto rowniez walczac o
    Polske w czasie wojny), doznawali upokorzen i szykan, a obecnie sa
    krzywdzeni przez panstwo, wyplacajace im "w nagrode" glodowe
    emerytury. W dodatku, panstwo jest wobec nich wrogie, czego wyrazem
    jest lekcewazacy i pogardliwy wrecz stosunek mediow do "moherow". I
    trudno przy tym uwazac ich zarzuty i pretensje za niesluszne i
    nieuzasadnione. Dodac przy tym trzeba, ze srodowisko to ostatnimi laty
    przestalo byc politycznie pasywne - zorganizowalo sie i odkrylo swoja
    niemala sile - sile kartki wyborczej.

    --

    Pozdrawiam,

    glos