PracaGrupypl.praca.dyskusjehanbiace prace › Re: hanbiace prace
  • Data: 2007-10-03 13:13:13
    Temat: Re: hanbiace prace
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości
    news:fdvh8v$gfi$1@inews.gazeta.pl...

    (...)

    > Podtrzymuje opinie, ze w Polsce
    > szanse sa i masz na tej grupie wiele przykladow osob, ktore pozostaja w
    > Polsce i w rozny sposob te szanse wykorzystaly. Oczywiscie w bogatszym
    > kraju moze byc latwiej i szybciej, jesli chodzi o zaspokajanie
    > materialnych ambicji, ale Polsce nie ma juz tej niemoznosci, jaka byla
    > za komuny. Moze powinienes sie doinformowac na temat tego, jak bylo za
    > komuny.

    Ależ ja nie podważam faktu, że szanse są. Próbuję tylko powiedzieć, że z
    indywidualnego punktu widzenia (nie znaczy, że mojego - być może mylnie
    odczytujesz mój post jako narzekanie, ja nie mam źle) nikłe prawdopodobieństwo
    niczym nie różni się od niemożliwości i nie liczy się ogólne panujący
    "nastrój" wielkich możliwości ani to, że coś, co w komunie było absolutnie
    niemożliwe teraz jest "zaledwie" mało prawdopodobne. Komunę znam dość dobrze a
    końcówkę (stan wojenny) nawet pamiętam, ale dziękuję za troskę ;) Zapominamy
    po prostu o tym, że ludzie "z ograniczonymi szansami" są niezbędni w każdym
    ustroju.

    pozdrawiam
    entrop3r