PracaGrupypl.praca.dyskusjehanbiace prace › Re: hanbiace prace
  • Data: 2007-09-30 09:05:27
    Temat: Re: hanbiace prace
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Heh, zdziwiłabyś się, ale nawet w zwykłej restauracji fast-food jest to
    > konieczne - większość ludzi tam pracujących ma taką naturę *, że
    > przyjmuje polecenia tylko wydane kategorycznie, najlepiej z krzykiem.

    Nie sadze, ze taka jest ludzka natura, raczej w niektorych przypadkach
    jest to jeden ze skutecznych sposobow i akurat najprostszy.

    W krajach rozwinietych zakres zarzadzania przez wrzeszczenie jest
    znacznie mniejszy niz w PL. Powtarzajacym sie motywem w wypowiedziach
    ludzi, ktorzy wyjechali do UK na zmywak jest to, ze na tym zmywaku czuja
    sie bardziej szanowani i lepiej traktowani przez pracodawce niz w Polsce
    byli na stanowisku o wyzszym statusie. I jakos to dziala i te kraje maja
    wyzszy PKB niz PL.

    Ja nie mam doswiadczenia w zarzadzaniu nisko wykwalifikowanymi
    pracownikami, z moich innych doswiadczen z kontaktow miedzyludzkich
    wynika, ze na okazywanie szacunku ludzie zawsze reaguja pozytywnie i
    generalnie staraja sie dorosnac do poziomu, ktory sie im tym okazywaniem
    szacunku narzucilo.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia