PracaGrupypl.praca.dyskusjehanbiace prace › Re: hanbiace prace
  • Data: 2007-09-29 18:54:00
    Temat: Re: hanbiace prace
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał
    wiadomości news:g8usf3tl528b8c3s2oj50gobactc7flggg@4ax.com...
    > A pracujesz w marketingu takim prawdziwym/ ;)

    Nie.

    > No znajomośc rynku na pewno ;) Na przykład znajomośc rynku proszków do
    > prania w Afryce ;) Tam jest fajnie, jak sprzedaż z miesiąca na miesiąc
    > spada niemal do zera.

    hm... wiesz uświadomię cię ;) rynek to nie tylko dobra szybkozbywalne...
    Istnieje cała masa rzeczy, gdzie rynek jest specjalistyczny/specyficzny,
    producentów/usługodawców nie tak dużo. Tam reklamy typu
    telewizyjna/radiowa/prasowa to naprawdę niewiele albo w ogóle.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --