PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 00:49:44
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i1ir0k$8n3$1@node1.news.atman.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > Nikt lub bardzo mało kto prowadzi działalność gospodarczą w tym celu aby
    > przede wszystkim komu innemu było lepiej. Nie po to angażuje swój
    > wysiłek i ryzykuje nieraz cały swój majątek by rozdać go innym.
    Coś podobnego?!
    Ładnie cię wyprali?
    To ja cię zadziwię. Otóż nikt albo bardzo mało kto pracuje aby pracodawca
    miał lepiej.
    Nie po to angażuje swój wysiłek, czas, ryzykuje swoje zdrowie aby wzbogacić
    pracodawcę.
    Trudno ci w to uwierzyć, nie?

    > Kiedy z różnych powodów interes przestaje działać lepiej umiejętnie
    > przeprowadzić upadłość firmy i nieraz jeszcze dobrze na tym zarobić
    > ustawiajac sobie następny biznes lub po prostu zabezpieczające odpowiedni
    > zapas środków na trudny okres.
    Tu pojawia się zadanie dla prawodawcy aby nie tylko zarobienie na
    przeprowadzeniu upadłości "firmy" nie tylko nie było możliwe, ale by w
    pierwszym rzędzie powodowało upadłość samego właściciela (właścicieli) oraz
    zabezpieczało społeczeństwo przed ponownym oszukańczym biznesem łajdaka.

    > Niejeden przedsiębiorca osiągnął wyżyny i spadł na dno do M2 i
    > dziesięcioletniego matiza
    Fajnie się obnażasz kim naprawdę jesteś - 10-letni matiz i M2 co dla wielu
    pracujących uczciwie na kogoś ludzi jest marzeniem, to dla ciebie dno...
    Tfu!
    <cut>

    --
    Jotte