PracaGrupypl.praca.szukana › "glupie pytanie" ... ale na temat

  • 1. Data: 2003-04-09 15:50:50
    Temat: "glupie pytanie" ... ale na temat
    Od: "Piotr" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    pytanie z tematu brzmi:
    czy ktos z oglaszajacych sie tu otrzymal kiedykolwiek odpowiedz, w
    szczególnosci propozycje pracy / wpólpracy / zlecenie ?

    pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2003-04-09 15:57:17
    Temat: Re: "glupie pytanie" ... ale na temat
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    Wydaje mi sie, ze to pytanie juz niedawno bylo...

    Maciek

  • 3. Data: 2003-04-09 16:10:09
    Od: "Piotr" <t...@p...onet.pl>

    > Wydaje mi sie, ze to pytanie juz niedawno bylo...
    >
    > Maciek

    faktycznie - przepraszam - choć z drugiej strony, to niewiele było
    odpowiedzi;
    jedna na tak, jedna na nie, więc statystycznie jest 50 % szansy ;))

    P.

  • 4. Data: 2003-04-09 16:25:35
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    No proba moze nie najwieksza, ale zawsze to cos :)

  • 5. Data: 2003-04-09 16:27:20
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    Zreszta to od jakiegos czasu jest niemal prywatna grupa
    AdCentral, takze ciezko sie spodziewac, zeby nadawcy
    ogloszen czytali grupe :|

    Maciek
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
    Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---

  • 6. Data: 2003-04-10 08:54:21
    Temat: Odp: "glupie pytanie" ... ale na temat
    Od: "Aga" <c...@w...pl>

    Użytkownik Piotr <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@p...netia.pl...
> [...]
    >

    > pozdrawiam, Piotr
    >
    > Ja otrzymałam nawet kilkanaście propozycji ale żadna nie wypaliła. Mam
    nadzieje jednak nadal przeszukuje tu oferty i sama daję swoje ogłoszenia.

    Aga