PracaGrupypl.praca.dyskusje › eurobank

  • 1. Data: 2005-03-05 11:01:43
    Temat: eurobank
    Od: ".:Homus:." <h...@p...pl>

    Witam
    Czy ktos cos wie o tej firmie. Waruki pracy, zartrudnienia, place?
    ---
    Dzieki
    Artur

  • 2. Data: 2005-03-05 15:19:28
    Temat: Re: eurobank
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Uzytkownik ".:Homus:." <h...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam
    > Czy ktos cos wie o tej firmie. Waruki pracy, zartrudnienia, place?
    > ---
    > Dzieki
    > Artur

    no co Ty nie znasz tej firmy
    bylo o tym kiedys, mi sie ogolnie ta "firma" nie podoba
    place slyszalem ze 800brutto

  • 3. Data: 2005-03-05 16:08:14
    Od: "Macios" <f...@s...fd>

    Seba_Fan wrote:
    > no co Ty nie znasz tej firmy
    > bylo o tym kiedys, mi sie ogolnie ta "firma" nie podoba
    > place slyszalem ze 800brutto

    czyli nakrasc ile sie da i sie zwolnic

  • 4. Data: 2005-03-06 02:37:29
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > czyli nakrasc ile sie da i sie zwolnic
    Jezuuuu...
    Bylebys nigdy nie trafil do firmy, w ktorej pracuje....

    PiotrG

  • 5. Data: 2005-03-06 12:38:05
    Od: "elynsynos" <l...@n...g.pl>

    Homus wrote:

    > Witam
    > Czy ktos cos wie o tej firmie. Waruki pracy, zartrudnienia, place?
    > ---
    > Dzieki
    > Artur

    Pensja wcale nie minimalna, 1200 brutto, po okresie próbnym umowa na czas
    nieokreślony, pensja regularnie. Nie ma lojalek na rok, czy inny okres,
    zakazu konkurencji też. Pod tym względem są uczciwi.
    Warunki pracy nieciekawe jak na bank (zwłaszcza w stendach). Praca dobra
    na start, na zdobycie doświadczenia.

    Pozdrawiam
    K.

  • 6. Data: 2005-03-06 18:45:23
    Od: "Basia" <b...@t...net>

    Zatrudnienie umowa o prace, wynagrodzenie minimalne, praca na zmiany, jak
    sie nie pracy to mozna tam isc tylko po doswiadczenie i pózniej skladac cv
    do innych banków. Pozdrawiam