PracaGrupypl.praca.dyskusje › eskspedientka, pomoc biurowa-Warszawa

  • 1. Data: 2003-06-09 11:17:11
    Temat: eskspedientka, pomoc biurowa-Warszawa
    Od: "Urszula Borkowska" <u...@w...pl>

    Witam! Mam pytanko: jakie są przeciętne zarobki jako pomoc biurowa i jako
    ekspedientka w Wawie? Bo nie mam pojęcia co powiedziec na rozmowie
    kwalifikacyjnej. Prosze oodpowiedź. Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-06-09 12:07:36
    Temat: Re: eskspedientka, pomoc biurowa-Warszawa
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    On 2003-06-09 13:17, Urszula Borkowska wrote:
    > Witam! Mam pytanko: jakie są przeciętne zarobki jako pomoc biurowa i jako
    > ekspedientka w Wawie? Bo nie mam pojęcia co powiedziec na rozmowie
    > kwalifikacyjnej. Prosze oodpowiedź. Pozdrawiam!

    W kwestii ekspedientki poinformuja Cie o wynagrodzeniu, gdyz jest ono
    juz ustalane. W dobrych miesiacach moze to byc nawet 1200-1500 na reke.
    Zalezy jeszcze od branzy sklepu, towaru i "sprzedawalnosci".

    Pomoc biurowa, bardzo ogolnie sprecyzowane... ale nie wiecej niz 1000
    zl. na reke, bo w koncu nie jestes asystentka, czy sekretarka.

    Elfka

    --
    pozdrawiam
    Karolina Budzyńska