PracaGrupypl.praca.dyskusjeemerytury dla przyszlych pokolen › Re: emerytury dla przyszlych pokolen
  • Data: 2006-04-10 20:31:25
    Temat: Re: emerytury dla przyszlych pokolen
    Od: Roderic <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:e1bnhb$jll$1@srv.cyf-kr.edu.pl Roderic

    > Abstrahujesz od obiektywnie wyliczalnych dla danych warunków
    > geograficzno-społeczno-ekonomicznych kosztów przeciętnego utrzymania i stąd
    > te bzdury.

    Dokładnie takie same, jak te wysłane przez mojego poprzednika w wątku.
    Niby dlaczego potrzeby pracownika miałyby mieć jakiekolwiek znaczenie
    przy ustalaniu wysokości pensji? Znaczenie mają wartość wykonanej pracy
    i możliwości zatrudnienia innych chętnych do wykonania takiej samej
    pracy. Gra podaży i popytu. Zupełnie inną kwestią jest, że państwo w
    ogromnym stopniu warunki tej gry zniekształca. Ale potrzeby są
    subiektywną, osobistą sprawą. Skąd wiadomo, czy młody człowiek nie jest
    na utrzymaniu rodziców, a może dostał spadek? I zatrudnia się z nudów,
    "psując rynek"? Skąd wiesz, czy emeryt nie ma na utrzymaniu żony, dwójki
    dzieci i siedmiorga wnuków?