PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwny jest ten kraj :-( › Re: dziwny jest ten kraj :-(
  • Data: 2003-05-12 16:06:13
    Temat: Re: dziwny jest ten kraj :-(
    Od: Dawid <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w komunikacie b9m3gs$6m4$...@n...onet.pl, Lisa Foo z l...@p...onet.pl
    napisanym 11/05/03 20:04:

    [ciach]
    > Ręce opadają. Proces technologiczny tego pieprzonego
    > kątownika przekracza możliwości naszych inżynierów, czy jak ?!

    haha akurat z Hipermarketen w Polsce jest jeszcze ciekawiej
    Sa one zwolnione z podatkow - rozne kombinacje ulgii itd.

    Przeciez przyczyna wykupienia Hit'a przez Tesco w Polsce bylo nic innego niz
    zakonczenie sie okresu zwolnienia podatkowego Hit'a, Tesco ja jeszcze ma
    jakis czas wiec czemu nie fuzja ;-))) zarobia miliardy i do tego Polske
    kiwna na gruuuuuuby szmal.

    Ciekawe swoja droga jak mocno wlasciciele tych obu zrywaja boki ze smiechu z
    naszej wspanialej Polski.

    Dawid