PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwny jest ten kraj :-( › Re: dziwny jest ten kraj :-(
  • Data: 2003-05-12 18:26:53
    Temat: Re: dziwny jest ten kraj :-(
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> napisał w
    wiadomości news:b9mglj$sgh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie, po prostu za granicą można wyprodukować go widocznie taniej.

    Właśnie do tego zmierzał mój post (choć moglo z niego wynikać,
    że nie potrafimy czegoś tam produkować)

    Właśnie najbardziej dziwi mnie fakt, że najprostszy produkt,
    do którego wytworzenia nie potrzeba zawansowanej technologi
    nie opłaci sie w tym kraju wyprodukować. :-(

    Przypomniało mi się jeszcze coś a'propos rocznika statystycznego.
    Była tam informacja o imporcie węgla z RPA.

    Też ładny kwiatek co ?

    pzdr
    LF