PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwny jest ten kraj :-( › Odp: dziwny jest ten kraj :-(
  • Data: 2003-05-13 12:52:38
    Temat: Odp: dziwny jest ten kraj :-(
    Od: "CyberBob" <-...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ta sama sprawa tyczy sie owoców i warzyw i miesa i zboza. Nawet marihuane
    importuja ;)
    To Panowie od kształtowania gospodarki (takze zatrudnienia) decyduja czy
    lepiej nabyc krajowe czy importowac za 50% polskiej ceny.
    Prosta zasada, polski szewc nie ma roboty, a od Chinoli zwozimy tonami
    papcie. Szewc z glodu pada patrzac na Fakty TVN a Chinczyk cieszy ryjek.

    Użytkownik Michał Gancarski <w...@e...org.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9mglj$sgh$...@n...news.tpi.pl...