PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziwne ogloszenie!

  • 1. Data: 2002-08-22 09:06:59
    Temat: dziwne ogloszenie!
    Od: "Piotrek" <f...@p...com>

    Ludzie swiat zwariowal! Do pracy w magazynie i kierowania wozkiem widlowym
    trzeba miec min. srednie wyksztalcenie! Szkoda ze nie napisali czy
    ekonomiczne czy humanistyczne ... ;-)

    Niezle :

    Poszukujemy pracowników do Magazynu Dzialu Dystrybucji w Warszawie od
    kandydatów oczekujemy:

    - wyksztalcenie co najmniej srednie
    - wiek 20-30 lat
    - znajomosc obslugi komputera
    - dobry stan zdrowia
    - dyspozycyjnosc

    Dodatkowymi lecz nie niezbednymi atutami bedzie
    - podstawowa znajomosc gosodarki magazynowej
    - uprawnienia na wózek widlowy
    - doswiadczenie na podobnym stanowisku

  • 2. Data: 2002-08-22 10:31:16
    Temat: Re: dziwne ogloszenie!
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Piotrek wrote:

    > Ludzie swiat zwariowal! Do pracy w magazynie i kierowania wozkiem
    > widlowym trzeba miec min. srednie wyksztalcenie! Szkoda ze nie
    > napisali czy ekonomiczne czy humanistyczne ... ;-)

    hmm.. wyksztalcenie _co najmniej_ średnie....

    pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-08-22 10:46:02
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    znajomy sie kiedys dowiadywal po co...

    i chodzi o to, ze np wpuscisz goscia gdziestam i nie bedzie wiedzial co
    przewozi i zrobi temu czemus krzywde - oczywiscie przyklad bardzo brutalny

    a czy wyksztalcenie zawodowe srednim nie jest ?

    pozdrawiam,
    jelen

  • 4. Data: 2002-08-22 10:57:23
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    jelen wrote:

    > znajomy sie kiedys dowiadywal po co...
    >
    > i chodzi o to, ze np wpuscisz goscia gdziestam i nie bedzie wiedzial
    > co przewozi i zrobi temu czemus krzywde - oczywiscie przyklad bardzo
    > brutalny

    I to zależy od wykształcenia?

    A pomyślałeś, że taki pan magister po miesiącu jeżdżenia na wózku
    widłowym ani seundy się nie będzie zastanawiał jak dostanie propozycję
    lepiej płatnej pracy?

    > a czy wyksztalcenie zawodowe srednim nie jest ?

    Zasadnicze zawodowe nie.
    technikum - oczywiście tak.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-08-22 11:43:37
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ak29kj$k5f$1@news2.ipartners.pl> Piotrek napisał(a):
    > Ludzie swiat zwariowal! Do pracy w magazynie i kierowania wozkiem widlowym
    > trzeba miec min. srednie wyksztalcenie!

    Nic nie zwariowało. Skoro moga mieć osobę ze średnim wykształceniem, to po co mają
    brać takiego po zawodówce? Wśród ludzi po zawodówce jest większe prawdopodobieństwo,
    że taki pracownik nie będzie potrafił policzyć ile skrzynek już przewiózł albo
    podpisać się pod raportem.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 6. Data: 2002-08-22 12:06:31
    Od: Tyrmand <b...@k...net.pl>

    Krzysztof napisal:

    > hmm.. wyksztalcenie _co najmniej_ średnie....

    No coz, to potwierdza tylko moja teorie. Tym razem pracodawca po szkole kto
    wie... moze podstawowej szuka pracownika z wyksztalceniem oczywiscie *_co
    najmniej_* srednim.

    --
    Tyrmand

  • 7. Data: 2002-08-22 13:08:59
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Piotrek wrote:

    > Ludzie swiat zwariowal! Do pracy w magazynie i kierowania wozkiem widlowym
    > trzeba miec min. srednie wyksztalcenie! Szkoda ze nie napisali czy
    > ekonomiczne czy humanistyczne ... ;-)

    chyba do konca nie zrozumiales. oni szukaja goscia do obslugi programu
    magazynowego, a ten wozek to zeby czasem po cos tam podjechac ;-)
    szczerze mowiac tez wolalbym kogos ze srednim na takie stanowisko...

    axel d.

  • 8. Data: 2002-08-22 15:55:59
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości

    > chyba do konca nie zrozumiales. oni szukaja goscia do obslugi programu
    > magazynowego, a ten wozek to zeby czasem po cos tam podjechac ;-)
    > szczerze mowiac tez wolalbym kogos ze srednim na takie stanowisko...

    Tym bardziej, ze na 100% sie znajdzie, i to nie jeden.

    GreG

  • 9. Data: 2002-08-23 07:53:33
    Od: "jarpol" <j...@a...pl>

    dodam do tego wszystkiego ze czesto zachodzi koniecznosc wyceny towaru wg.
    innych cen niz dla kazdego przecietnego klienta i wtedy powinien robic to
    czlowiek ktory umie pisac , liczyc itd.
    I jest jeszcze jedna zasada w prowadzeniu biznesu ze czym wiecej czlowiek
    wyksztalcony i wiecej umie to mniej przeszkadza w prowadzeniu tego biznesu.
    jarpol

  • 10. Data: 2002-08-23 22:39:10
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

    > że taki pracownik nie będzie potrafił policzyć ile skrzynek już przewiózł
    albo
    > podpisać się pod raportem.
    No nie przesadzaj! Miałem nieprzyjemność kończyć zawodówe ale pisać to już
    umiałem (i liczyć też)
    Daro