PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziwne ogloszenie!

  • 21. Data: 2002-08-26 07:42:34
    Temat: Re: dziwne ogloszenie!
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    > No to ja w takim razie mam zagadkę
    > Jest sobie jakaś wyższa uczelnia w mieście Chełm i pan rektor poszukuje
    > asystentki dla swojej sekretarki. Zgadnijcie jakie postawił wymagania.
    > Rozwiązanie zagadki w poniedziałek a może wcześniej

    Wymagania są następujące:
    - ukończone dzienne studia prawnicze
    -znajomość zaawansowana angielskiego
    -prezencja

    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 22. Data: 2002-08-26 10:07:53
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "MariuszJ" <m...@d...pl> wrote in message

    > Wymagania są następujące:
    > - ukończone dzienne studia prawnicze
    > -znajomość zaawansowana angielskiego
    > -prezencja

    Tylko jeden fakultet? Moze nie doczytales? ;)
    Ehhh.... chyba i ja pojde na studia, bo nawet na asystenta asystenta nie
    przyjma:)
    pozdro
    /p

  • 23. Data: 2002-08-26 10:46:12
    Od: Mariusz Kropiwnicki <g...@p...fm>

    On Sat, 24 Aug 2002 18:42:28 +0200, MariuszJ wrote:

    > Raczej o:
    > wykszta?cenie i inne umiej?tno?ci

    ...a te inne umiejetnosci to pewnie dla tego ze obracanie sekretarki juz mu
    sie znudzilo...

    Gsl