PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzisiejsza perełka z UP

  • 1. Data: 2004-09-07 15:36:48
    Temat: dzisiejsza perełka z UP
    Od: "rafalm" <n...@o...nospam.pl>

    witam

    jak w temacie
    "Pracownik do zbioru ziemniaków - wykształcenie: ogólnokształcące -
    porządane"

    pozdr.
    rafalm

  • 2. Data: 2004-09-07 15:48:48
    Temat: Re: dzisiejsza perełka z UP
    Od: "remo" <r...@g...pl>

    coz, w Polsce widac goscie w administracji panstwowej nie grzesza
    inteligencja skoro przechodza przez nich takie "perelki". Niestety, im wyzej
    w administracji tym gorzej.
    Ale tak to juz jest w Polsze, zeby zbierac ziemniaki albo zamiatac trzeba
    miec mature, zeby byc (p)oslem albo prezydentem wystarczy postawic browary
    wyborcom albo porzadnie klamac.

  • 3. Data: 2004-09-07 20:40:15
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@[nospam]wp.pl>

    Użytkownik "remo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ale tak to juz jest w Polsze, zeby zbierac ziemniaki albo zamiatac trzeba
    > miec mature

    zdaje mi się, że nie o to chodziło przedmówcy, raczej o wykształcenie
    "ogólnokształcące"
    JK

  • 4. Data: 2004-09-08 06:00:15
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Hi!!!

    remo napisał(a):
    > coz, w Polsce widac goscie w administracji panstwowej nie grzesza
    > inteligencja skoro przechodza przez nich takie "perelki". Niestety, im wyzej
    > w administracji tym gorzej.

    A możesz mi powiedzieć w jaki sposób i _dlaczego_ pracownik urzędu "nie
    przepuścić" takiego ogłoszenia?

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 5. Data: 2004-09-08 09:58:14
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Hi!!!

    remo napisał(a):

    > coz, w Polsce widac goscie w administracji panstwowej nie grzesza
    inteligencja skoro przechodza przez nich takie "perelki". Niestety, im
    wyzej w administracji tym gorzej.

    A możesz mi powiedzieć w jaki sposób i _dlaczego_ pracownik urzędu ma