PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciągłość pracy

  • 1. Data: 2004-09-07 15:10:39
    Temat: ciągłość pracy
    Od: "dominik.misiak" <d...@w...pl>

    Witam
    Jak liczona jest ciągłość pracy (przy zmianie pracy).
    Skończyłem pracę 06.IX a nową zaczynam 15.IX, czyli tydzień jestem
    bez pracy. Jak to dokładnie jest ?

    Pozdrawiam. Dominik.

  • 2. Data: 2004-09-07 16:27:35
    Temat: Re: ciągłość pracy
    Od: "martinezz" <m...@r...vline.pl>

    > Jak liczona jest ciągłość pracy (przy zmianie pracy).
    > Skończyłem pracę 06.IX a nową zaczynam 15.IX, czyli tydzień jestem
    > bez pracy. Jak to dokładnie jest ?

    To o tydzień później pójdziej na emeryturę. Za ten tydzień nie będziesz miał
    urlopu. Ewentualnie o tydzień później wejdziesz w 26 dniowy urlop.
    Generalnie nic wielkiego.

    pozdrawiam
    martinezz

  • 3. Data: 2004-09-07 19:13:41
    Od: "dominik.misiak" <d...@w...pl>

    Dnia Tue, 07 Sep 2004 18:27:35 +0200, martinezz napisał(a):

    > To o tydzień później pójdziej na emeryturę. Za ten tydzień nie będziesz miał
    > urlopu. Ewentualnie o tydzień później wejdziesz w 26 dniowy urlop.
> [...]

    Hmm, mogę wziąc urlop w pracy i tym samym pracować do końca (do 15.IX),
    ale wtedy wykorzystam dodatkowo 5 dni urlopu i mi za niego nie zapłacą,
    a tak muszą mi chyba zapłacic za 5 dni z poprzedniego roku + 26 dni / 12
    mies * 8 mies = za 17 dni z tego roku ( razem 22 dni! )
    Nie wiem czy dobrze kombinuje ;-)

    Dominik