PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziekanka a ZUS

  • 11. Data: 2004-08-25 17:56:47
    Temat: Re: dziekanka a ZUS
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > To można kilka razy? Pewnie studiowałeś prarę kierunków? Chyba że to
    > zależy od uczelni.

    Na moim kierunku nie robili problemów, on się cieszyli że ktoś chce jeszcze
    fizykę studiować:) Ale po dwóch urlopach stwierdziłem że jednak to nie to.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 12. Data: 2004-08-25 18:16:47
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 25 sie 2004 w liście [news:412cd2e0@news.home.net.pl] MariuszR
    [mariuszr.post@pl] napisał(a):

    > Na moim kierunku nie robili problemów, on się cieszyli że ktoś
    > chce jeszcze fizykę studiować:) Ale po dwóch urlopach stwierdziłem
    > że jednak to nie to.

    Ja wziąłem dziekankę przed ostatnim semestrem na piątym roku i
    oczywiście nie napiszę i nie obronię na czas pracy (do 30 września).
    Teraz zbiorę tylko absolutorium i mam dwa lata na obronę. Ale już
    płatne niestety...

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki