    From: "Mgr" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dyskryminacja
    Date: Mon, 19 May 2003 15:59:47 +0200

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał
    : Drogi kolego. Nie znam okoliczności sprawy, nie znam ciebie ani twojego
    : środowiska.
    :
    : Ale spróbuj spojrzeć na siebie krytycznym wzrokiem. Czy przypadkiem te
    osoby
    : nie mają trochę racji ? W końcu jeśli (jak sam piszesz) niektóre osoby
    (więc
    : zakładam, ze więcej niż jedna) tak sądzą, to może cos w tym jest.
    Pamiętaj,
    : że jedną z cech światłego umysłu jest krytycyzm - także w odniesieniu do
    : siebie samego.

    Zgadzam się z Tobą w 100%. Dlatego też przeanalizowałem swoje zachowanie,
    prosząc jednocześnie o opinię innych osób,
    które również mogłyby się (z uwagi na ich niższe od mojego wykształcenie)
    poczuć źle z tego powodu i zarzucić mi wywyższanie się.
    Oceniono mnie pozytywnie, sprawa opiera się na tym, co kto chce odczytać z
    moich słów i z mojego zachowania. Myślę, że noszenie nosa wysoko jest mi
    obce, choć jak każdy człowiek mogę się czasami mylić i popełniać błędy.

    To tak jak z interpretacja wiersza, każdy może go zinterpretować po swojemu.
    Moge zachowywac sie najnormalniej w swiecie, a jesli ktos bedzie bardzo tego
    chcial, to i tak odczyta mnie w zly sposob.

    To przykre jak stosunki zmieniaja sie miedz ludzmi, czasem w zaleznosci od
    bardzo glupich powodow.

    Pozdrawiam
    Adam