PracaGrupypl.praca.dyskusjedyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT › Re: dyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT
  • Data: 2003-05-20 12:12:32
    Temat: Re: dyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moze jednak w waszym zachowaniu jest cos co prowokuje takie a nie inne
    opinie, zachowania.
    Mentalnosc mentalnoscia a obnoszenie sie ze swoimi tytauami i wyksztalceniem
    to drugie.
    Jestesmy chyba jedyna spolecznoscia ktora ma najwyzszy procent przywiazania
    do tytułow naukowych,
    i izolowania sie tych warstw spoleczenstwa. Tutaj troche paradoks, bo tych,
    których to obnoszenie sie dotyczy dyskwalifikuje ich w pomiarach
    inteligencji na zwoj mozgowy. Nie wiem czy zroumiala jest moja wypowiedz ale
    jakos tak brakuje mi slow zeby to opisac.
    Moze potrzebny jest ruch chroniacy przed dyskriminacja wszystkich , ktorzy
    maja jakies literki przed nazwiskiem. Jeszzce jedno dorzuce, problem lezy
    wydaje mi sie w docenianiu finansowym. Nawet jak skonczysz te studia to i
    tak masz nie wiele wiecej niz Kowalski ze srednim. Szlak moze wtedy trafic
    bo i tak za to nie wyzyjesz. Sa stanowiska gdzie oczywiscie doceniaja
    ludzikow z wyzszym odpowiednim wynagrodzeniem, ale ile ich jest i czy dla
    wszystkich miejsca starczy ?
    Moim zdaniem wyksztalcenie to satysfakcja i przywilej, jesli ktos ma
    warunki, pieniadze do tego zeby sie ksztalcic to tylko moze podziekowac
    sobie za to.