PracaGrupypl.praca.dyskusjedyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT › Re: dyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT
  • Data: 2003-05-20 08:48:34
    Temat: Re: dyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT
    Od: "aNNI" <JMK[SPAM]@POCZTA.ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

    > To prawda by wyksztalcenie nie ma nic do rzeczy. Gdybys
    > byl szewcem to bys sluszal pieprzony szewc, a gdybys nie chodzil do
    kosciola
    > to by bylo pieprzony ateista, a w przeciwnym wypadku pieprzony katolik
    itd.

    Poniekad masz racje. Taka jest, wydaje mi sie, mentalnosc Polakow. Spotykam
    sie z tym samym problemem (pare miesiecy temu otrzymalam dyplom Politechniki
    W-wskiej). Oczywiscie pracuje, ale borykam sie z bardzo dziwnym zachowaniem.
    Ludzie potrafia byc podli i nie tylko wspolpracownicy, ale rowniez
    przelozeni.
    Moze wlasnie to jest powod dlaczego nie chce dluzej zostac w tej firmie.
    Szukam nowego miejsca .. ale mam nastepny problem. Rozpoczelam studia
    doktoranckie.. chwalic sie na rozmowach kwalifikacyjnych , czy nie ? W sumie
    dlaczego nie? Ja inwestuje w siebie! .. tylko czy przyszly pracodawca
    zrozumie? .. czy znowu powie mi, ze "wspaniala kandydatura ale ZA WYSOKIE
    kwalifikacje"...

    .. i jeszcze pare bla bla dodalabym, ale mi sie nie chce...

    Pozdrawiam
    aNNI