PracaGrupypl.praca.dyskusjedylematy male i wieksze › Re: dylematy male i wieksze
  • Data: 2010-09-29 08:10:12
    Temat: Re: dylematy male i wieksze
    Od: Piotrek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Wrz, 02:22, "DamYan" <d...@z...na.adres.na.o2> wrote:
    > Zarzucasz w tym watku temat bzdurnego zadawania pytan i troche dziwi mnie, ze
    zjadasz wlasny ogon ;)
    > Ogólnie zalecam wyjscie na ten wspanialy jesienny swiat, nawet z parasolka i
    pooddychanie swiezym powietrzem, pozbieranie z luba (lub lubym) kasztanów, poniewaz
    ladnie obrodzily i byc moze... bardziej z dystansem podejdziesz do niektórych glupot,
    ziarna od plew oddzielisz i przestaniesz afirmowac sie w Twojej nieco wydumanej
    kreatywnosci.

    Poczekam az sie wypogodzi. Na deszcz nie ide.
    A grupe ta odwiedzam w celach rozrywkowych wlasnie.
    Jezeli moj szyderczy dowcip kogos razi to przepraszam.